Atena-dan paylaşılan postla bağlı açıqlama

 

Atena şirkətinin Facebook və Instagram səhifələrində Çempionlar Liqasının qrup mərhələsinə vəsiqə qazanmış yerli komanda ilə bağlı paylaşılan post “Real Time Marketing” addımıdır. 

 

"Marja" xəbər verir ki, bu markanın Facebook səhifəsində yerləşdirilmiş açıqlamada deyilir.


"Bu paylaşıma müxtəlif xoşagəlməz don geyindirilməsini doğru hesab etmirik. Bəzi media qurumlarının paylaşdıqlarında şəkilə kənar dizayn elementlərinin əlavə edilməsinin də yolverilməz olduğunu düşünürük. Atena şirkəti olaraq biz də ölkəmizi təmsil edən klubun qələbəsinə sevinirik. Bu postun sosial şəbəkələrdə paylaşılmasında məqsəd, həmin komandanı fərqli üslubda təbrik etmək olub. 


Ümumiyyətlə bu tipdə paylaşımlar “guerilla marketing” xüsusiyyətinə sahib olub, insanlarda xoş əhval yaratmaq məqsədi daşıyır.

 

Biz bir daha bildirmək istəyirik ki, bu paylaşım hər hansı bir şəxsə və ya korporativ maraqlara xələl gətirmək məqsədi daşımır. Bir daha həmin klubu təbrik edir, yeni uğurlara imza atmalarını arzulayırıq",- açıqlamada bildirilir.

 

Qeyd edə ki,“Atena”nın "Südüm sizə halal olsun" şüarının yazıldığı və Ağdam klubunun loqosunun əks olunduğu fotosu müzakirələrə səbəb olub. 

 

Ətraflı: 

http://marja.az/news/12045

http://marja.az/news/12057

26 Avqust 2017 , 16:05   
Saatın ən çox oxunan xəbərlərini bilmək istəyirsən ?
REKLAM
DİGƏR XƏBƏRLƏR
Copyright © 2012-2017 Marja-Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyi. Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad verilməlidir. Əlaqə: (+99470)231-45-70, (+99450)309-44-14, [email protected]

İqtisadiyyat ilə bağlı ən son xəbərləri rəsmi Facebook səhifəmizdən də izləyin