Ən yuxarı (mobil)-2_30

Tanınmış bankın Çağrı Mərkəzinə mütəxəssis tələb olunur

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Tanınmış bankın Çağrı Mərkəzinə mütəxəssis tələb olunur
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

“AccessBank” Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi (gecə növbəsi) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edib.

 

Reklam_3_11

Öhdəliklər:

- Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatın aparmaq və cavablandırmaq;

- Bankın məhsulları haqda zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;

- Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;

- Elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştərilərin suallarını cavablandırmaq.

 

Tələblər:

- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);

- Kompüter proqramlarını bilmək;

- Nəzakətlilik, ünsiyyətcillik, fəallıq, işgüzarlıq;

- Analitik düşünmə qabiliyyəti, dəqiqlik;

- Yaxşı tələffüzlü, məsuliyyətli, özünü ifadə etmək bacarığ;

- Qeyri-standart vəziyyətlərdə özünü və vəziyyəti idarə etmək bacarığı;

- Komandada işləmək bacarığı;

- Bank sahəsində iş və Çağrı Mərkəzinin əməkdaşı qismində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.

 

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.

 

Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

 

Müraciət üçün son tarix 06.10.2017

 

27.09.2017 07:24

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ