“Gold Tranzit”ə Ofis meneceri və Direktorun köməkçisi tələb olunur

“Gold Tranzit” şirkəti  Ofis meneceri və Direktorun köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edib.

 

Əmək haqqı: 500 AZN

İşə götürən: Gold Transit

 

Vəzifələr:

-Şirkətin transport və logistika tapşırıqlarını koordinasiya etmək;

-Daxil olan tapşırıqların yerinə yetirilməsi, transport və logistika işləri ilə bağlı daxil olan sorğuların cavablandırılması;

-Gündəlik marşrut prosesini kontrol etmək;

-Daxili və xarici əlaqələr;

-Transport məsələləri ilə bağlı başqa şöbələrlə mütəmadi işləmək;

-Müxtəlif layihələrlə bağlı agentlik və şirkətlərlə əlaqədə olmaq;

-Administrativ işlər;

-İşgüzar yazışmalar;

-Hesabatların aparılması;

-Müştərilərlə əlaqə saxlamaq və onların tələblərinin öhdəsindən gəlmək;

-İşə dair başqa vəzifələri yerinə yetirmək;

 

Dil Bilikləri:

-Rus – yaxşı

-İngilis - yaxşı

 

İş şəraiti:
- iş rejimi - həftədə 6 günlükdür;
- iş saatları - 10.00-19.00-a kimi (I-V günlər) 10:00 -15:00-a kimi (VI günlər);
- istirahət günləri - bazar günləri;

 

CV-ni [email protected] email ünvanına göndərərkən mövzu bölməsində mütləq “Ofis meneceri” ifadəsi qeyd olunsun.

12 Oktyabr 2017, 12:45   
Xezer İnshaat
REKLAM
DİGƏR XƏBƏRLƏR
Copyright © 2012-2017 Marja-Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyi. Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad verilməlidir. Əlaqə: (+99412)437-84-44,(+99470)231-45-70, (+99450)309-44-14, [email protected]