Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30

DəmirBank müştərilərə daha yaxın oldu!

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
DəmirBank müştərilərə daha yaxın oldu!
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

 

Daim kommunikasiya kanallarının genişləndirilməsi və təkmilləşdirilməsi üzərində çalışan DəmirBank yeni rəqəmsal əlaqə kanallarını müştərilərin istifadəsinə təqdim edir.

 

Belə xidmətlərdən biri də Bankın rəsmi WhatsApp hesabının istifadəyə verilməsidir.

 

Artıq DəmirBank müştəriləri bir sıra xidmətlər üçün filiala yaxınlaşmadan Whatsapp vasitəsilə Banka müraciət edə bilərlər.

 

Xidmət həftəiçi günlər, 09:00 – 18:00 saatları arasında aktivdir. Müştərilər bank xidmət və məhsulları ilə bağlı suallarını yaza və ya plastik kart, kredit və kredit xəttini online sifariş edə bilər.

 

Qeyd edilən xidmətdən yararlanmaq üçün WhatsApp üzərindən +994050 2252 149 nömrəsinə müraciət edə bilərsiniz.

 

Bankla əlaqə saxlamaq üçün:

 

Məlumat Mərkəzi: (012) 149

http://www.demirbank.az

www.facebook.com/demirbank.az

08.11.2017 13:06

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ