Satınalmalar və korporativ satış menecerləri tələb olunur

Ofis və dəftərxana ləvazimatlarının idxalı və satışı ilə məşğul olan “Ofisait” şirkətlər qrupu aşağıdakı vəzifələr üzrə vakansiyalar elan edib.  

 

1.Satınalmalar üzrə menecer

 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

 
•    Şirkətin fəaliyyəti üçün zəruri olan mal  və materialların, avadanlıqların alınması ilə bağlı danışıqların keçirilməsində iştirak edir;
•    Məhsulun alınması üçün təkliflərin hazırlanması və rəhbərliyə çatdırılmasını təşkil edir;
•    Tədarükçülərlə qiymət danışıqları aparır;
•    Sifarişlərin həyata keçirilməsinə və məhsulun  vaxtında çatdırılmasına nəzarət edir;
•    Sifariş olunmuş və əldə edilmiş məhsullarla bağlı sənədlərin qorunmasını və məlumatların bazaya daxil edilməsini təmin edir;
•    Təchizata aid olan hesabatların hazırlanması və daxili sənəd dövriyyəsinin təşkilini təmin edir;
•    Görülən işlərin hesabatını hazırlayır və təhlil edir;

 

Namizədə dair tələblər: 

 

•    Ali təhsil;
•    Sahə üzrə biliklər;
•    Məlumatların təhlil edilməsi və müvafiq qərarların alınması;
•    Məsuliyyətlilik, çalışqanlıq və təşkilaçılıq qabiliyyəti;
•    Komandada işləmə bacarığı;
•    Əmək intizamının yüksək olması;
•    Kompyuter bacarıqları: Microsoft Office, (Word, Excel, Outlook.PowerPoint)
•    Dil bilikləri: Azərbaycan dili ,  İngilis dili – Əla səviyyədə,  Rus dili – Əla səviyyədə

 

-Yaş: 24-38;

                                                          

Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.

 

Müraciət etmək istəyən  CV-sini  [email protected] emailinə göndərə bilər.

Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017


 

 2.Korparativ Satış Meneceri 

 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

 

-Bazarın təhlili, araşdırmaların aparılması
-Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
-Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
-İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
-Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması 
-Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
-Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi

 

Namizədə dair tələblər: 

 

- Ali təhsil 
- Korporativ mühitlə əlaqədar minimum 3 il iş təcrubəsi;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, ingilis dili orta səviyyədə  bilməli
- Ünsiyyətcil, işgüzar, səlist və aydın danışıq qabiliyyətinin olması 
- Təqdimat bacarığının olması;

-  Sürücülük vəsiqəsi: kateqoriya B;
- Yaş: 24-38;

                                                          

Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.

 

Müraciət etmək istəyən  CV-sini  [email protected] emailinə göndərə bilər.

Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017

 

 

26 Dekabr 2017 , 08:38   
Saatın ən çox oxunan xəbərlərini bilmək istəyirsən ?
REKLAM
DİGƏR XƏBƏRLƏR
Af Biznes Merkezleri
Copyright © 2012-2017 Marja-Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyi. Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad verilməlidir. Əlaqə: (+99412)437-84-44,(+99470)231-45-70, (+99450)309-44-14, [email protected]

İqtisadiyyat ilə bağlı ən son xəbərləri rəsmi Facebook səhifəmizdən də izləyin