Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Satınalmalar və korporativ satış menecerləri tələb olunur

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Satınalmalar və korporativ satış menecerləri tələb olunur

Ofis və dəftərxana ləvazimatlarının idxalı və satışı ilə məşğul olan “Ofisait” şirkətlər qrupu aşağıdakı vəzifələr üzrə vakansiyalar elan edib.  

 

Reklam_3_11

1.Satınalmalar üzrə menecer

 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

 
•    Şirkətin fəaliyyəti üçün zəruri olan mal  və materialların, avadanlıqların alınması ilə bağlı danışıqların keçirilməsində iştirak edir;
•    Məhsulun alınması üçün təkliflərin hazırlanması və rəhbərliyə çatdırılmasını təşkil edir;
•    Tədarükçülərlə qiymət danışıqları aparır;
•    Sifarişlərin həyata keçirilməsinə və məhsulun  vaxtında çatdırılmasına nəzarət edir;
•    Sifariş olunmuş və əldə edilmiş məhsullarla bağlı sənədlərin qorunmasını və məlumatların bazaya daxil edilməsini təmin edir;
•    Təchizata aid olan hesabatların hazırlanması və daxili sənəd dövriyyəsinin təşkilini təmin edir;
•    Görülən işlərin hesabatını hazırlayır və təhlil edir;

 

Namizədə dair tələblər: 

 

•    Ali təhsil;
•    Sahə üzrə biliklər;
•    Məlumatların təhlil edilməsi və müvafiq qərarların alınması;
•    Məsuliyyətlilik, çalışqanlıq və təşkilaçılıq qabiliyyəti;
•    Komandada işləmə bacarığı;
•    Əmək intizamının yüksək olması;
•    Kompyuter bacarıqları: Microsoft Office, (Word, Excel, Outlook.PowerPoint)
•    Dil bilikləri: Azərbaycan dili ,  İngilis dili – Əla səviyyədə,  Rus dili – Əla səviyyədə

 

-Yaş: 24-38;

                                                          

Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.

 

Müraciət etmək istəyən  CV-sini  [email protected] emailinə göndərə bilər.

Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017


 

 2.Korparativ Satış Meneceri 

 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

 

-Bazarın təhlili, araşdırmaların aparılması
-Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
-Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
-İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
-Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması 
-Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
-Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi

 

Namizədə dair tələblər: 

 

- Ali təhsil 
- Korporativ mühitlə əlaqədar minimum 3 il iş təcrubəsi;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, ingilis dili orta səviyyədə  bilməli
- Ünsiyyətcil, işgüzar, səlist və aydın danışıq qabiliyyətinin olması 
- Təqdimat bacarığının olması;

-  Sürücülük vəsiqəsi: kateqoriya B;
- Yaş: 24-38;

                                                          

Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.

 

Müraciət etmək istəyən  CV-sini  [email protected] emailinə göndərə bilər.

Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017

 

 

26.12.2017 05:38

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ