"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib

"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib.

 

Təqdimatn açılışını edən müəllif Arzu Qafarlı bildirib ki, kitabı hazırlamaqda məqsəd satış və xidmət sahələrində işləyənlərin daha çox təcrübəli olmaları və təkmilləşdirilməsi üçündür.


Sonra tədbirdə iştirak edən qonaqlar bu kimi kitabların vacib və aktual olduğunu bildirdilər.
Kitabda əsasən xarici və yerli turistlərə doğru xidmət etmək üçün, əsasən satış və xidmət sahəsində işləyənlər üçün satış psixologiyası, satış texnikaları, müştərilərlə doğru işləməyin yolları, ən yaxşı satış və xidmət edənlərin sirri,  etirazlarla iş, bədən dili və bu kimi mövzular qeyd olunmuşdur. Kitab geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulub.

29 Yanvar 2018 , 08:19   
REKLAM
DİGƏR XƏBƏRLƏR
Copyright © 2012-2017 Marja-Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyi. Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad verilməlidir. Əlaqə: (+99412)437-84-44,(+99470)231-45-70, (+99450)309-44-14, [email protected]

İqtisadiyyat ilə bağlı ən son xəbərləri rəsmi Facebook səhifəmizdən də izləyin