"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib
"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib.
Təqdimatn açılışını edən müəllif Arzu Qafarlı bildirib ki, kitabı hazırlamaqda məqsəd satış və xidmət sahələrində işləyənlərin daha çox təcrübəli olmaları və təkmilləşdirilməsi üçündür.
Sonra tədbirdə iştirak edən qonaqlar bu kimi kitabların vacib və aktual olduğunu bildirdilər.
Kitabda əsasən xarici və yerli turistlərə doğru xidmət etmək üçün, əsasən satış və xidmət sahəsində işləyənlər üçün satış psixologiyası, satış texnikaları, müştərilərlə doğru işləməyin yolları, ən yaxşı satış və xidmət edənlərin sirri, etirazlarla iş, bədən dili və bu kimi mövzular qeyd olunmuşdur. Kitab geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulub.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
1 saat əvvəl
Rabitəbankdan Ümumdünya Kitab Günündə Ağdam kənd məktəbinə dəstək
-
2 saat əvvəl
Kənd təsərrüfatında ən premium brend sayılan FENDT nəhayət Azərbaycanda
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
"CulTech İnkubasiya Proqramı"-nın “Demoday” tədbiri keçirildi
- 3 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
COP29-un Azərbaycanda keçirilməsi ilə əlaqədar vergi güzəştləri müəyyənləşir
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Hərbi xidmətdən yayınmanı təşkil edən şirkət direktoru barəsində cinayət işinin istintaqı tamamlanıb
-
5 saat əvvəl
Azərbaycan Sahibkarlar Konfederasiyasında yeni kadr təyinatı olub
- 5 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Azərbaycanda elektron siqaretdən istifadənin qadağan olunması təklif edilir