AccessBank kampaniyalarını maraqlı formada təqdim etdi
Son zamanlar sosial şəbəkələrdə ən çox müzakirə olunan mövzulardan biri #ProblemDeyil heşteqidir. Bu mövzuda radiolarda da maraqlı çarxlar səslənirdi.
Qısa müddət ərzində populyarlaşan səhifədəki paylaşımları biz də maraqla izləyirdik. Onu demək olar ki, paylaşımlar insanları pozitivliyə kökləyir, onlara stimul verir, hətta mümkünsüzün mümkün olmasına həsr olunmuşdu. Səhifənin keçirdiyi müsabiqədə iştirak edən yüzlərlə istifadəçi #ProblemDeyil heşteqindən istifadə edərək maraqlı və olduqca pozitiv statuslar paylaşdı.
Bizim kimi, sosial şəbəkə istifadəçiləri bu ideyanın kimə məxsus olmasını səbrsizliklə gözləyirdilər. Bu gün isə məlum oldu ki, ideya AccessBank-a məxsusdur. Belə ki, bank keçirdiyi yaz kampaniyalarında məhz bu konsepsiyadan istifadə edəcək.
Hesab edirik ki, kampaniyaların bu cür kreativ və maraqlı formatda auditoriyaya çatdırılması daha effektiv yanaşmadır. Çünki "problem deyil" hər kəsin dilində olan və pozitiv düşünməyə səbəb olan ifadədir. Beləliklə, bank bu kommunikasiya üsulu ilə öz müştərilərinin arzularının reallaşmasına sərfəli kampaniyalarla və maraqlı təkliflərlə dəstək verməyə hazırdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
6 saat əvvəl
“Kapital Bank” ASC-nin istiqrazlarının Bakı Fond Birjasında yerləşdirilməsi yekunlaşıb
- 6 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
Laçın hava limanının nəzarət sistemi ilə təchiz edilməsinə dair müqavilə imzalandı
-
6 saat əvvəl
Azərbaycan və Albaniya arasında viza tələbi aradan qaldırılır
-
6 saat əvvəl
“Qat-Qat Cake Shop” şirniyyat mağazasında yararsız məhsullar aşkarlanıb, rəhbərliyi cərimələnib
-
7 saat əvvəl
ABB-nin dəstəyi ilə ADA-da “Karyera Həftəsi”nə start verildi!
-
7 saat əvvəl
“Kapital Bank”ın dollar istiqrazlarına 104 investor 104 sifariş təqdim etdi - HƏRRACIN NƏTİCƏSİ
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Rabitəbank 2024-cü ilin 1-ci rübü üzrə maliyyə göstəricilərini açıqlayıb
-
8 saat əvvəl
Xəzərdə süni torpaq sahələri dənizin şimal və cənub hissələrində yaradılacaq
- 8 saat əvvəl
- 8 saat əvvəl