Heineken irqçi reklam kampaniyasını dayandırdı
Heineken, "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarına göstərilən sərt reaksiyalardan sonra reklamı dayandırıb.
Heineken bazara çıxardığı açıq rəngdə pivə üçün istifadə etdiyi "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarını, göstərilən sərt reaksiyalardan sonra dayandırıb.
"Marja" xəbər verir ki, bəzi sosial media istifadəçiləri şüarın "irqçi" olduğunu iddia edərək Heineken-in reklamına qarşı çıxıb.
Reaksiyalara görə şüardan imtina edən Heineken, reklamın yalnız sosial mediadan ləğv edilməyəcəyini, reklam layihəsinin tamamilə ləğv ediləcəyini deyib.
Kampaniya üçün hazırlanan reklam filmində, ağ bir barmenin "açıq pivə"ni ağ bir qadına doğru bar stolunun üzərindən itələdiyi görülür. Şüşə, əvvəl barda oturan qara bir qadının yanından, daha sonra isə gitara çalan qara bir adamın ayaqlarının arasından keçərək ağ qadına çatır. Bar stolunun ağ qadının durduğu hissəsində bir qədəhdə ağ şərab olduğu görünür.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 16 d. əvvəl
- 38 d. əvvəl
- 15 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
Avstriyanın “Grabher Group” şirkətilə birgə sənaye layihələri müzakirə edilib
- 16 saat əvvəl
- 16 saat əvvəl
- 16 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
-
18 saat əvvəl
Kreditlərinizi Kapital Bank-a gətirin nağdlaşdırma komissiyası olmadan kredit əldə edin
-
19 saat əvvəl
Dünyanın ən məşhur idman və əyləncə kanalları indi “CityNet”də!
-
21 saat əvvəl
Motosikllər və elektrik mühərrikli velosipedlər 15 %-lik gömrük rüsumuna cəlb ediləcək
- 21 saat əvvəl