Volkswagen 70 illik loqosunu dəyişir
Volkswagen Group, elektrikli vasitələrə keçid prosesi ilə birlikdə şirkətin 1948-ci ildən bu yana istifadə etdiyi loqosunu da dəyişəcək. Yeni loqonun gələn il göz önünə çıxması gözlənilir.
Volkswagen-in yaradılandan bu yana eyni olan, ancaq 2012-ci ildə çox kiçik bir dəyişikliyə uğrayan loqosu tamamilə dəyişə bilər. Hələ bu dəyişikliyin necə olacağı ilə bağlı qəti bir məlumat verilməyib.
"Marja" xəbər verir ki, Volkswagen-ə Sentyabr ayında Hyundai-dan gələn Marketinq direktoru Jochen Sengpiehl mühüm açıqlamalar verib.
Loqonun yenilənməsinin arxasındakı əsas məqsədin Volkswagen-in elektrikli vasitələrə fokuslanması ilə
daha rəngli bir hala gətirmək olduğunu deyən Sengpiehl, bu şəkildə markanın "ifrat Alman" görünüşü ilə itirdiyi duyğusal əlaqələrin yenidən bərpa edilməsinin hədəfləndiyini söyləyib.
Markanın əvvəlki illərə nisbətən daha yaxşı vəziyyətdə olmadığına diqqət çəkən Sengpiehl, buna tək səbəbin dizel qalmaqalı olmadığını, eyni zamanda "ifrat Alman" görüntüsünün istehlakçılarla brend arasında "romantik" əlaqələrə ziyan vurduğunu bildirib.
DAHA RƏNGLİ
Ötən aylarda elektrikli vasitələrlə bağlı strategiyasını açıqlayan Volkswagen, bu dəyişiklik üçün 25 milyard dollar xərcləyəcək.
Sengpiehl, bunun çox önəmli bir dəyişiklik olduğuna diqqət çəkərək, "Ən mühüm problem budur; İnsanlar elektrikli vasitələr dünyasına necə girəcək? Biz istehlakçıların bizimlə birlikdə əylənməsini istəyirik. Bu səbəbdən daha rəngli olmağa ehtiyacımız var",- deyib
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl
-
17 saat əvvəl
Avstriyanın “Grabher Group” şirkətilə birgə sənaye layihələri müzakirə edilib
- 17 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
- 19 saat əvvəl
-
19 saat əvvəl
Kreditlərinizi Kapital Bank-a gətirin nağdlaşdırma komissiyası olmadan kredit əldə edin
-
20 saat əvvəl
Dünyanın ən məşhur idman və əyləncə kanalları indi “CityNet”də!
-
22 saat əvvəl
Motosikllər və elektrik mühərrikli velosipedlər 15 %-lik gömrük rüsumuna cəlb ediləcək
- 22 saat əvvəl