Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Borc götürərək ayaqqabı satmağa başlayır, bu gün işinin otuz milyard dollar dəyəri var

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Borc götürərək ayaqqabı satmağa başlayır, bu gün işinin otuz milyard dollar dəyəri var
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Fil Naytın uğur hekayəsi


 

Reklam_3_11

www.readit.az saytı kitabxananı yeniləməkdə davam edir. Bu həftə sizə təqdim etdiyimiz məqalə qısa müddət öncə saytda qısa məzmunu yerləşdirilən Fil Nayt tərəfindən yazılmış məhşur bioqrafiya "Ayaqqabı Satıcısı" kitabı haqqındadır. Qeyd olunmalıdır ki, bu kitab bu günə qədər azərbaycan dilinə tərcümə olunmayıb.

 

Qısa məzmuna keçid => Ayaqqabı Satıcısı

 

1963-cü ildə Fil atasından əlli dollar borc götürərək ayaqqabı satmağa başlayır. Müasir dövrdə isə artıq onun işinin otuz milyard dollar dəyəri var.

 

Universitetdən yeni məzun olmuş, gənc və məna axtarışında olan Fil Nayt, atasından borc aldığı əlli dollarla şirkətini qurur. Onun missiyası ilk baxışda sadə görünürdü: Yaponiyadan yüksək keyfiyyət və aşağı qiymətdə idman ayaqqabıları idxal etmək. Köhnə maşınının baqajında ayaqqabılarını satmağa başlayan Nayt idxalata başladığı ilk ildə səkkiz min dollarlıq satış edir.

 

Naytın uğuru müasir start-uplar üçün böyük bir dərs dəyərindədir. Artıq Nike-ın məşhur simvolu sadəcə bir logo deyil, həm də zərifliyin və gücün simvoluna, dünyanın demək olar ki, hər yerində, hər kəs tərəfindən tanınan az saylı ikonlardan birinə çevrilib. Bu qeyri-adi uğur hekayəsinin arxasındakı sima olan Fil Nayt daim gözlərdən uzaq, sirrli bir fiqur olaraq qalmışdı. Lakin inanılmaz dərəcədə gözəl, təvazökar, səmimi xarakterli bu bioqrafiya onun haqqında çox əhəmiyyətli məlumatlar əldə etmə fürsəti yaradır.

 

"Ayaqqabı satıcısı" kitabı Naytın iyirmi dörd yaşında dünya səyahətinə çıxmasından, həyatla əlaqədar böyük suallara cavablar axtarmasından, böyük bir şirkətin işçisi olmaqdansa, öz arzusunun ardınca getməsindən bəhs edir. Bu müddətdə onun girdiyi böyük risklər, yaşadığı müvəffəqiyyətsizliklər, amansız rəqiblər və qarşılaşdığı böyük maneələr nəticəsində isə çox güclü bir şirkət olan Nike formalaşır.

 

Kitabdan çıxan əsas nəticələr aşağıdakılardır:

- Ən ağlasığmaz ideyanı tapmaq və onu reallaşdırmaq lazımdır;

- Qaydalarla oynayaraq qazanmaq mümkün deyil. Biznesdə sağlam bir üsyan göstərməlisiniz;

- Daimi iş yerini ataraq yeni biznesə tam girmək düzgün deyil. Daimi iş yeri sizi daimi pul axını ilə təmin edir və ilkin etapda biznesinizin ayaqda qalmasına yardımçı olur;

- Rəqiblərinizi izləyin, ancaq daimi təqibdən uzaq durun. Bunun əvəzində biznesinizə vaxt ayırın;

- Səhv etməkdən çəkinməyin, səhvi daha gec etməkdən yayının;

- Yenilikləri real müştərilər üzərində yoxlayın, bir məhsulda çox sayda innovasiyalar etməkdən yayının. 

 

Ən əsası özünüzə və gördüyünüz işə inanın!

03.08.2018 07:47

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ