Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

“Qala Sığorta” 24/7 rejimində xidmət göstərən yeni “Cağrı Mərkəzi”ni istifadəyə verdi

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“Qala Sığorta” 24/7 rejimində xidmət göstərən yeni “Cağrı Mərkəzi”ni istifadəyə verdi
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

 

“Qala Sığorta” şirkəti sığorta hadisələri haqqında məlumat mübadiləsinin keyfiyyətinin artırılması və bir mərkəzdən idarə olunmasını nəzərə alaraq   yeni “Çağrı Mərkəzi”ni xidmətini istifadəyə verib.

Reklam_3_11

 

Şirkətin İctimaiyyətlə Əlaqələr Xidmətinin verdiyi məlumata görə, yeni çağrı mərkəzinin yaradılmasında əsas məqsəd müştərilərə göstərilən xidmətin səviyyəsinin yüksəldiməsi və onların rahatlığını təmin etməkdən ibarətdir.

 

Müştərilər (012) 377 10 10 və (050) 253 55 35 nömrəsinə zəng etməklə “Qala Sığorta” şirkətinin təklif etdiyi bütün sığorta məhsulları, o cümlədən icbari və könüllü avtomobil sığortası, əmlak, tibbi sığorta və digər məhsullar haqqında geniş məlumat ala bilərlər.

 

Bundan əlavə, müştərilər “Çağrı Mərkəzi”ni yığımaqla sığorta hadisələri ilə bağlı məlumat verməklə yanaşı, eyni zamanda istək və təkliflərini də qeyd edə bilərlələr.

 

Qeyd edək ki, “Çağrı Mərkəzi” həftənin 7 günü 24 saat xidmət (24/7) göstərir.

 

Xatırladaq ki, “Qala Sığorta” şirkəti 30 sentyabr 2015-ci il tarixindən fəaliyyət göstərir. Şirkətin yeganə səhmdarı “AzRe Təkrarsığorta” ASC-dir.

 

Şirkət müştərilərinə baş ofis və 9 regional nümayəndəlik vasitəsi ilə qanunvericiliklə nəzərdə tutulan qeyri-həyat sığorta sahəsinin 23 növü üzrə, o cümlədən 19 könüllü və 4 icbari sığorta məhsulları üzrə xidmətlər göstərir

07.09.2018 15:17

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ