"Azərbaycan" brendinin dəyəri aşağı düşüb
“Brand Finance” konsaltinq şirkətinin illik hesabatında bildirilir ki, hesablamalara görə, Azərbaycan brendinin dəyəri ötən illə müqayisədə 6 faiz azalaraq 34 milyard ABŞ dollarına düşüb. 2017-ci ildə Azərbaycan brendinin dəyəri 37 milyard dollar idi.
"Marja" xəbər verir ki, Azərbaycan dünyanın ən dəyərli milli brendə malik ölkələr siyahısında 84-cü yerdədir. 2017-ci ildə Azərbaycan 78-ci yerdə idi.
Sorğu Beynəlxalq Valyuta Fondunun, Davos Ümumdünya İqtisadi Forumunun və “FDI Intelligence” birbaşa xarici sərmayələr saytından götürülmüş məlumatlara əsaslanıb. Tədqiqatda, həmçinin mal və xidmət ticarətləri, investisiya potensialı və həyatın keyfiyyəti kimi amillər nəzərə alınıb.
Sorğunun nəticələrinə görə reytinqə bu il ABŞ (26 trilyon ABŞ dolları), Çin (12,8 trilyon) və Almaniya (5,1 trilyon) başçılıq edirlər.
"Nation Brands 2018" hesabatı ilə buradan tanış ola bilərsiniz.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
40 d. əvvəl
COP29-un Azərbaycanda keçirilməsi ilə əlaqədar vergi güzəştləri müəyyənləşir
- 47 d. əvvəl
-
59 d. əvvəl
Hərbi xidmətdən yayınmanı təşkil edən şirkət direktoru barəsində cinayət işinin istintaqı tamamlanıb
-
1 saat əvvəl
Azərbaycan Sahibkarlar Konfederasiyasında yeni kadr təyinatı olub
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanda elektron siqaretdən istifadənin qadağan olunması təklif edilir
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Milli Məclis Azərbaycanla Albaniya arasında viza tələbinin ləğvinə razılıq verib
-
2 saat əvvəl
2024-cü ilin 1-ci rübü üzrə elektrik enerjisi göstəriciləri açıqlanıb