Ən yuxarı statik reklam_3

Biznes hədəflərinə çatmaqda yardımçı olacaq 4 dərs

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Biznes hədəflərinə çatmaqda yardımçı olacaq 4 dərs

Hər bir şirkətin onlarla hədəfi var. Bəs onların bu məqsədlərə nail olma ehtimalları nə qədərdir? Həmin hədəflərə çatmaq üçün müəyyənləşdirilmiş strategiyaları varmı? Əməkdaşlar işə gəldikdə hansı məqsədə xidmət etdiklərini başa düşürlərmi? Bu və bunun kimi bir çox sualın cavabı iş intizamı ilə bağlıdır.

 

Hamımızın müəyyən bir fikri var, ancaq çoxumuz onları reallaşdırmaq üçün daxili intizama malik deyilik. www.readit.az saytında yenicə yerləşdirilmiş “Icranın 4 dərsi: Ən vacib hədəflərə çatmaq qaydaları” kitabı sizə yuxarıdakı sualları cavablandırmaqla real intizama malik olmağın yolunu öyrədir.

 

Hər bir idarəçinin, sahibkarın, menecerin oxuması vacib olan bu kitabın məzmunu ilk dəfə Azərbaycan dilində oxuculara təqdim olunur.

 

Qeyd. Hal-hazırda www.readit.az saytında 100 ən məşhur kitabın məzmunu yerləşdirilib. Siz sayta abunə olaraq bütün məzmunları abunə müddətində oxuya bilərsiniz. Əgər 6 aylıq abunə alsanız, Daha ağıllı ol! kitabı çap şəklində sizə hədiyyə olunacaq.

 

Abunə paketləri => Daxil ol

 

Sizinlə saytda yerləşdirilmiş məzmundan 2-ci dərsi paylaşırıq.

 

2-ci Dərs: Aparıcı tədbirlər həyata keçirin

 

Hər hansı bir gecikmə tədbiri hədəfə çatıb-çatmadığınızı bildirirsə, aparıcı tədbir hədəfə çatma ehtimalınızı artırır. Məsələn, avtomobilinizin yolda ikən hansı tezliklə xarab olacağına nəzarət edə bilmirsinizsə (gecikmə tədbiri), onu mütəmadi olaraq yoxlanışdan keçirməklə (aparıcı tədbir) bəzi problemlərin qarşısını ala bilərsiniz. Aparıcı tədbirlərə nə qədər çox fokuslansanız, avtomobilinizin yolda xarab olma ehtimalını bir o qədər çox azalda bilərsiniz. Gecikmə tədbirlərinin bu cür adlandırılmasının səbəbi məlumatı əldə etdiyiniz vaxt nəticənin artıq mövcud olmasıdır. Ancaq əgər aparıcı tədbirlərdən istifadə etsəniz, gecikmə tədbirlərinin də necə dəyişəcəyini proqnozlaşdıra bilərsiniz.

 

Bununla yanaşı, aparıcı tədbirlər də müəyyən məsələlərin, məsələn komandanın təsirinə məruz qala bilər. Komandanızın etməli olduqları ilə etdikləri arasındakı boşluğu aradan qaldırmaq üçün lazım olanlar aparıcı tədbirlər haqqında məlumatlardır. Aparıcı tədbirlər olmadan gecikmə tədbirlərini idarə etməyə, nizamlamağa çalışmaq nadir hallarda yaxşı nəticə verir.

 

Müəllif Oakland Atletika komandasını nümunə çəkir. Bu komanda 1990-cı illərdə Beysboll Ligasının ən pis komandası idi. Komanda yarıuçmuş stadionda oynayır, azarkeşləri isə gündən-günə azalırmış. Onlar komandaya maliyyə problemi ucbatından daha uğurlu oyunçular cəlb edə bilmirdilər. Baş menecer Sandy Aldersonun ƏVH-i (ən vacib hədəfi) komandanı xilas etmək və stadionu azarkeşlərlə doldurmaq idi. Azarkeşlərin bəziləri ulduz oyunçuları görmək istəyir, bəziləri oyun atmosferindən həzz alır. Ancaq ən əsası azarkeş qalib komanda görmək istəyir. Bir çoxları düşünür ki, qalib olmaq üçün daha yaxşı oyunçulara sahib olmaq lazımdır.

Oakland Atletika Federasiyasının direktoru Sendi Alderson və köməkçisi Billi Bin bu məsələ ilə bağlı əsas sualları ümumiləşdirdilər: Qələbə qazanmaq üçün nə lazımdır? Cavab: maksimum qaçış sayı. Qaçışı formalaşdıran aparıcı tədbirlər hansılardır? Bu suallar vasitəsilə Sendi və Billi güclü oyunçuların əslində məhsuldar olmadıqlarını müəyyənləşdirdilər. 

 

Billi Bin bu məlumatdan istifadə etməyə başladı. On il ərzində Oakland A komandası, Major League Baseball-da beşinci ən yüksək rekorda sahib olduğu halda, oyunçuların maaşlarına görə ümumi sıralamada 24-cü yerdə idi. Beləliklə, Oakland komandasının idarə heyəti aparıcı tədbirlərdən istifadə edərək, uğur qazanmağa başladı.

 

Əgər ƏVH məsələsində qətiyyətlisinizsə, aparıcı tədbirləri reallaşdırmaq üçün öz yolunuzu formalaşdırmalısınız. Yadda saxlayın ki, lazımi məlumatlara sahib olmadan aparıcı tədbirlərdən istifadə edərək fəaliyyətinizi yaxşılaşdıra bilməzsiniz.

 

04.12.2018 12:34

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ