Milli Depozit Mərkəzində vakansiyalar

Azərbaycan Respublikasının Milli Depozit Mərkəzi vakansiyalar elan edir.

 

1.Biznesin inkişafı şöbəsi

 

Vəzifəyə olan tələblər:

-Ali təhsil (iqtisadiyyat və ya idarəetmə üzrə);

-Maliyyə bazarları sahəsində strateji araşdırmalar və tədqiqatlar üzrə iş təcrübəsi;

-Azərbaycan, ingilis və rus dillərində yüksək səviyyədə danışıq və yazı bacarığı;

-Ofis proqramlarında işləmə bacarığı;

-Kollektivdə ünsiyyət qurmaq bacarığı.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

-Qiymətli kağızlar bazarı üzrə təcrübələrin araşdırılması və müvafiq inkişaf xarakterli təkliflərin hazırlanması;

-Təşkilatın inkişaf strategiyası layihəsinin hazırlanması;

-Fond bazarında fəaliyyət göstərən yerli və beynəlxalq təşkilatlar ilə işgüzar əlaqələrin yaradılması;

-Təşkilatın fəaliyyətinin analitik təhlili, analitik və dövri statistik hesabatların tərtib edilməsi;

-Təşkilatın ictimaiyyətlə əlaqələrinin idarə edilməsi və KİV-də təşkilatı fəaliyyətin işıqlandırılmasının təmin edilməsi ;

-Təşkilatın fəaliyyətinə dair dövrü analitik məqalə və təqdimatların hazırlanması;

 

CV ilə [email protected] ünvanına müraciət olunmalıdır.


 

2.Risklərin idarə edilməsi Şöbəsi

 

Vəzifəyə olan tələblər:

- Ali təhsil;

- Risk menecment, komplayns və ya audit sahəsində iş təcrübəsi;

- Mülki Məcəllə, Vergi məcəlləsi, Qiymətli kağızlar bazarı, Maliyyə monitorinqi,

mühasibatlıq üzrə müvafiq qanunvericilikdən məlumatlı olmaq;

- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində yüksək səviyyədə danışıq və yazı bacarığı;

- Ofis proqramlarında işləmə bacarığı;

- Kollektivdə ünsiyyət qurmaq bacarığı.

 

Vəzifə Öhdəlikləri:

 

- Qiymətli kağızlarla bağlı əməliyyatlar üzrə risk amillərinin müəyyən edilməsi və bu amillər üzrə dövrü yoxlamaların aparılması;

- Yoxlamalar zamanı aşkar edilmiş şübhəli əməliyyatlar üzrə hesabatların hazırlanması, nöqsan və çatışmazlıq barədə müvafiq struktur vahidlərinin məlumatlandırılması;

- Risklərin müəyyənləşdirilməsi məqsədilə təsnifləşdirilməsi, risk xəritəsinin

tərtib edilməsi və aşkar edilmiş risklərin reyestrinin aparılması;

- Təşkilat daxilində aparılan hər növ əməliyyat və idarəetmə sistemlərinin təhlili, lazımi tədbir və tövsiyələrin verilməsi;

‒ Dövlətlər və müştərilər üzrə risk seqmentlərinin ayrılmasına dair təlimatın hazırlanması;

 

CV ilə [email protected] ünvanına müraciət olunmalıdır.

10 Yanvar 2019 , 10:11   
Saatın ən çox oxunan xəbərlərini bilmək istəyirsən ?
REKLAM
DİGƏR XƏBƏRLƏR
Eurohome
Copyright © 2012-2017 Marja-Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyi. Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad verilməlidir. Əlaqə: (+99412)437-84-44,(+99470)231-45-70, (+99450)309-44-14, [email protected]

İqtisadiyyat ilə bağlı ən son xəbərləri rəsmi Facebook səhifəmizdən də izləyin