Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Avtomobil satışlarında dünya lideri

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Avtomobil satışlarında dünya lideri

Toyota, keçən il ən yaxın rəqibindən 1 milyon 300 min ədəd daha çox satış həyata keçirərək "dünyanın ən çox üstünlük verilən avtomobil markası" olub. Corolla, 2018-də də yenə "dünyanın ən çox üstünlük verilən minik avtomobili" olmağı bacarıb.


 
Toyota, keçən il ən yaxın rəqibindən 1 milyon 300 min əddəd daha çox satış həyata keçirərək "dünyanın ən çox üstünlük verilən avtomobil markası" olub.
 


"Marja" Şirkətdən verilən məlumata istinadən xəbər verir ki, 2017-ci illə müqayisədə satışlarını 3 faiz artıran Toyota, bütün dünyada bütövlükdə 8 milyon 91 min 277 ədədlik satış həyata keçirib.  
 

 

Toyota, keçən il ən yaxın rəqibindən 1 milyon 300 min ədəd daha çox satış həyata keçirərək dünyanın ən çox üstünlük verilən avtomobil markası olub.
 

TƏK ŞƏXSİYYƏT VƏSİQƏNİZİ TƏQDİM EDİN, 15 DƏQİQƏYƏ KREDİT ALIN

 

İstehsal edildiyi 1966-ci ildən bu yana cəmi 46 milyon ədədi aşan satış rəqəmi ilə zirvədəki yerini möhkəmləndirən əfsanə model Corolla, 2018-ci ildə də yenə "dünyanın ən çox üstünlük verilən minik avtomobili" olmağı bacarıb.
 

2018 ildə 1 faiz artımla 934 min 348 ədədlik satışa çatan Corolla birinciliyini qoruyub.

 

SUV seqmentinin də lideri Toyota-dır


Toyota RAV4, keçən il də "dünyanın ən çox satılan SUV modeli" olub. Ötən il  807 min 116 ədəd Toyota RAV4 satılıb, bu, 2017-ci illə müqayisədə 4% çoxdur.

13.03.2019 06:36

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ