Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Hyundai N seriası və kətan avtomobil Tucson N

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Hyundai N seriası və kətan avtomobil Tucson N
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

(®) FİA Rally Çemnpionatını izləyən avtomobil həvəskarları bu avtomobillərin çətin həyat şəraitində fəaliyyət göstərdiklərini bilirlər. WRC çərçivəsində avtomobillər müxtəlif hava və yer səthi şəraitində manevrlər edərək qalib olmağa çalışırlar.

 

Reklam_3_11

2015-ci ildə təməli qoyulan N-Line layihəsi isə Hyundai Motors şirkətinin Namyang-da (Cənubi Koreya) yerləşən araşdırma və inkişaf mərkəzinin şərəfinə belə adlandırılmışdır. Mərkəzə rəhbərliyi dünyanın bir çox avomobil brendlərinə tətbiq etdiyi yeniliklərlə tanınan alman mütəxəsis Albert Biermann edir.

 

Bu mərkəzdə lahiyyələşdirilən avtomobillər şirkətin 2025 hədəflərinə müvafiq olaraq həm WRC tələblərinə və həm də yüksək texnoloji yenilikləri özündə əks etdirə imkanlarla təchiz olunmalıdır.  Bu seriadan olan və kütləvi istehsal olunan ilk avtomobil i30N avtomobil sevərlər üçün çox yaxşı tanışdır.

 

Hyundai bu il Tucson N modelini elan etdikdən qısa müddət sonra “Drive Statement” layihəsi çərçivəsində də nümayişə çıxartmağa qərar verdi.

 

Əvvəlcə Tucson N haqqında

 

N seriasından olan ilk avtomobil i30 modelinə nisbətən Tucson N  daha radikal xarici görünüşə sahibdir. Sərt gündüz işıq fənərlərinə bir dəfə nəzər yetirmək kifayətdir ki, bu avtomobili adi Tucson-dan fərqləndirə biləsiniz.

 

Xarici görünüşdəki fərq bununla bitmir. Yenilənmiş ön bamper, xüsusi hazırlanmış dumana qarşı LED fənərlər, xromlu radiotor barmaqlığı, böyüdülmüş yüngül lehimli disklər və xüsusi tündləşdirilmiş malik olan şüşlələr N line seriyasının əsas vizual elementləridir. Avtomobilin i30 və Elantra GT N seriasından ilhamlarnaraq dizayn edildiyini düşünməmək mümkün deyil. Lakin Cənubi Koreya brendinin SUV formatda olan ilk N seriyalı avtomobili olması mövzunu daha da maraqlı edir.

 

Avtomobilin interyeri isə valehedici şəkildə dizayn və təchiz edilmişdir. Yan tərəfdən gücləndirilmiş dəstəkləyicili dəri oturacaqlar, mexaniki ötürmə qutusu və idman avtomobilinə xas olan sükan bu geniş salonlu avtomobilin içində sizə istədiyiniz komfort və həyacanı yaşada bilər.

 

Texniki göstəricilərdə nəzərə çarpan ilk amil ön və arxa yayların müvafiq olaraq 8% və 5% daha möhkəm olmasıdır.

2018-ci ilin statistikalarında 138000-ə yaxın Tucsonun Avropa istehlakçılarının seçimi olması  göstərilir. Avropalılar bu avtomobilə benzin 1.6 T-GDİ və hibrid 1.6 CRDi olan 2 komplektsiyada sahiblənəcəklər.

 

Görünür  2019-cu ilin bir neçə ayı ərzində 10 800 avtomobilin satılması Hyundai şirkətinin “Drive the statement” layihəsində məhz Tucson N modelinin istifadəsinə cəsarətləndirib.

 

 

Anfreas Prays müasir rəssamlıq sənətinin tanınmış nümayəndələrindəndir. Məhşur rəssam avtombil üzərində 72 saat ərzində məharətlə çalışaraq gözəl sənət əsəri yaratmağa çalışıb. Bu minvalla Tucson N “Art Car” silsiləsinə daxil olmuş oldu. Anfreas layihəd iştirakı ilə bağlı “avtomobilin kətan kimi

 

 

istifadə edilə biləcəyi imkanı ilə hər gün qarşılaşa bilməzsiniz. Mən bu imkandan istifadə edərək avtomobili bütünlə öz bəyanatıma çevirmiş oldum” deyir.

 

 

Anfreas, avtomobildəki idman üslubu, yarış modellərinə xas cizgilər, kiçik detalları ağ, qara, qırmızı və parlaq mavi rənglərin müxtəlif çalarlarından istifadə edərək avomobilin emosialarının əksini yaratnmış və bununla sanki avtomobilin ruhunu canlandırmışdır.

 

Məlumat üçün qeyd edək ki, ölkəmizdə Hyundai Tucson 2019 modeli 2.0 MPi benzin mühərriki ilə satılır.

 

Daha ətraflı məlumat üçün:

Telefon: (012) 989

http://www.hyundai.az/tucson/

03.04.2019 06:25

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ