Banka daxili audit üzrə mütəxəssislər və telefon mərkəzi işçisi tələb olunur
“Yapı Kredi Bank Azərbaycan” yeni vakansiyalar elan edib.
1.Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis
Tələblər:
-İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat və Audit fakultələri üzrə ali təhsil.
--Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk dili bilikləri
-Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
-Beynəlxalq audit sertifikatlarına malik olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir (CIA, CFSA, CFE…);
-Daxili Audit üzrə köməkçi vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsı.
-Daxili Audit üzrə mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 2-5 il iş təcrübəsı.
-Daxili Audit üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi.
Əsas iş funksiyaları:
-Normativ-hüquqi aktların və bankdaxili qaydaların icra vəziyyətinin, bütün struktur bölmələrin və filiallarının fəaliyyətinin, bütün növ bank əməliyyatlarının auditini həyata keçirmək;
-Risk əsaslı audit yoxlamalarının həyata keçirilməsi, nəticələr haqqında hesabatlar hazırlamaq;
-Daxili nəzarət sistemlərinin adekvatlığının, səmərəliliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi işini həyata keçirmək;
-Daxili audit yoxlamaları zamanı saxtakarlıq risklərinin qiymətləndirilməsini aparmaq;
-Ehtiyac olduqda saxtakarlıq hadisələrin araşdırılmasında iştirak etmək;
Email: [email protected]
2.Telefon mərkəzi işçisi (call center)
Tələblər:
-Ali təhsil;
-Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
-Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
-Düzgün diksiyası olan;
--Telefonda ünsiyyət bacarığı;
-Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
-İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
-Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
-Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
-Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
Əsas iş funksiyaları:
-Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru -məlumatlandırmaq;
-Müştəri şikayətlərini həll etmək;
-Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
-Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.
Email: [email protected]
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 13 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
Avstriyanın “Grabher Group” şirkətilə birgə sənaye layihələri müzakirə edilib
- 13 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
Kreditlərinizi Kapital Bank-a gətirin nağdlaşdırma komissiyası olmadan kredit əldə edin
-
16 saat əvvəl
Dünyanın ən məşhur idman və əyləncə kanalları indi “CityNet”də!
-
18 saat əvvəl
Motosikllər və elektrik mühərrikli velosipedlər 15 %-lik gömrük rüsumuna cəlb ediləcək
- 18 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl