Hyundai SUV seqmentini genişləndirir – AQRESSİV REKLAM ÇARXI

(®) Hyundai SUV seqmentində müdafiə mövqeyindən hücum mövqeyinə keçəcəyi gözlənilən idi. Belə ki, hələ ötən ilin sonlarında şirkətin bazara Yeni Sonata, Yenilənmiş Elantra və Yenilənmiş Tucsonla bərabər Palisade modelini çıxaracağı bilinirdi. Lakin Venue modeli ilə şirkət gözlənilməzlik effekti yaradaraq bazarda SUV seqmentində hamının gözlədiyinin əksinə əvvəlki dövrdən daha iddialı olduğunu bir daha göstərmiş oldu.

Xatırladaq ki, Hyundai Venue modeli hələ bir neçə ay öncə, Nyu York şəhərində Sonata modeli ilə birlikdə təqdim edilmişdi. Hələ o zaman şirkətin rəsmiləri avtomobili ABŞ və Hindistan bazarına bu ilin sonuna qədər təmin edilcəyi barədə Hyundai şirkəti tərfindən məlumat verilmişdi.

 

Bu günlərdə hazırlanan reklam çarxından avtomobilin mövqeləndirilməsi baxımından Hyundai şirkətinin və onun reklam partnyorunun daha aqresiv mövqe seçdiyi aydın sezilməkdədir. Hyundai avtomobillərə insan xarakteri yükləmək və Venue modelini aqresiv arxetiptdə, bir az üsyankar və dinamik ruhda digər modellərlə ünsiyyətə cəlb etmiş olur.

10 İyul 2019 , 10:10   
Saatın ən çox oxunan xəbərlərini bilmək istəyirsən ?
REKLAM
DİGƏR XƏBƏRLƏR
Copyright © 2012-2017 Marja-Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyi. Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad verilməlidir. Əlaqə: (+99412)437-84-44,(+99470)231-45-70, (+99450)309-44-14, [email protected]

İqtisadiyyat ilə bağlı ən son xəbərləri rəsmi Facebook səhifəmizdən də izləyin