Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

"Turizm şirkətlərinə nəzarətin olmaması turistlər üçün ciddi problemlər yaradır"

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Turizm şirkətlərinə nəzarətin olmaması turistlər üçün ciddi problemlər yaradır"
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Azərbaycan Turizm Assosiasiyası (AZTA) turistləri şirkət seçimində daha  diqqətli olmağa cağırır.

 

Reklam_3_11

AZTA-nın rəhbəri Nahid Bağırovun sözlərinə görə, son zamanlar  assosiasiyaya şirkətlərin keyfiyyətsiz və məsulliyətsiz fəaliyyətləri  ilə bağlı şikayətlərin sayı durmadan artır.

 

“Hazırda sektorda idarəetmə mexanizmlərinin olmaması turistlər üçün ciddi problemlər yaradır, eləcə də, sektorun imicinə ziyan vurur. Bütün baş verənləri nəzərə alaraq, turistləri şirkət seçərək daha diqqətli 
olmağa, yalnız tanınmış və kifayət qədər müştəri bazası olan şirkətlərlə əməkdaşlıq etməyi tövsiyyə edirik” – bunu AZTA rəhbəri Nahid Bağırov  deyib.

02.08.2019 12:13

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ