Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

"Aksizlərin artımı zavodumuzun bağlanmasına gətirə bilər"

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Aksizlərin artımı zavodumuzun bağlanmasına gətirə bilər"

Daxili pivə istehsalına aksiz vergisinin 150% artırılması “Carlsberg Azerbaijan”ın gəlirliliyini təhlükə altına qoyur və şirkətin Azərbaycanda bağölanmasına gətirə bilər. Şirkətin baş direktoru Vyaçeslav Maltsev belə hesab edir.

 

“Açığını desək, bu təşəbbüs nəinki şirkətimizin gəlirliliyini, hətta bazarda fəaliyyətimizin davam etməsini təhlükə altına qoyur. Biz çox ümid edirik ki, hökumət tərəfindən aksizlərin artırılmasına yanaşmaya təkrar baxılacaq və pivə kateqoriyası üçün artım, sərt alkoqola nisbətən daha aşağı olacaq”, - Maltsev şirkətin mətbuat xidmətinə müsahibəsində bəyan edib.

 

O, həmçinin qeyd edib ki, pivə üçün aksizin 0,2 manatdan 0,5 manatadək (150%) birdəfəlik artımı pivə istehsalçılarının kəskin artan xərclərini ödəmək iqtidarında olmaması səbəbindən məhsulun qiymətinin bahalaşmasına gətirəcək.

 

“Müvafiq olaraq, kateqoriya kimi pivə kifayət qədər bahalı və orta gəliri olan istehlakçı üçün əlçatmaq olacaq. Digər tərəfdən, Qərbi və Şərqi Avropa ölkələrinin təcrübəsi göstərir ki, bir qayda olaraq aksizin artırılması ölkədə kölgə bazarının inkişafına aparır. Bu, son illər ərzində dövlətin uğurla həyata keçirdiyi ağartma istiqamətində addımlarına ağır zərbə ola bilər”, - o bildirib.

 

Maltsevin sözlərinə görə, kölgə bazarının inkişafı əhalinin sağlamlığına da mənfi təsir göstərəcək. O qeyd edir ki, bir tərəfdən kölgə bazarı yalnız vargilərdən yayınmır, həm də çox vaxt hətta minimum tələblərə cavab verməyən məhsul istehsal edir, demək ki, istehlakçıların sağlamlığı üçün təhlükəlidir.

 

“Digər tərəfdən, sərt alkoqolun əlçatan və zəif alkoqolun baha olması uzunmüddətli perspektivdə əhalinin alkoqollaşdırmasına səbəb olur”, - o bildirib.

 

Maltsev həmçinin qeyd edib ki, nəticədə pivə ixtisaslaşmış məhsula çevriləcək və bu Azərbaycanda bütövlükdə pivə kateqoriyasının kollapsına gətirəcək.

 

Onun rəyinə görə, aksiz markası ilə markalanma sektorunun tənzimlənməsi nöqteyi-nəzərindən Avropa üzrə orta nisbəti (zəif və sərt alkoqol arasında 1:3-ə bərabərdir) optimal və səmərəli hesab etmək olar.

 

“Əfsuslar olsun ki, hazırda Azərbaycanda bu nisbət yalnız 1:1,25 təşkil dir, bu da optimal yanaşmadan iki dəfə azdır. Vergi Məcəlləsinə yuxarıda qeyd olunan dəyişikliklərin qəbulu halında, nisbət 1:0,8 təşkil edərək, yalnız ağırlaşacaq, bu da ölkədə alkoqollu içkilərin istehlakı strukturuna mənfi təsir göstərəcək”, - Maltsev bildirib. 

 

Gürcüstanın pivə bazarı Azərbaycanın pivə bazarı ilə müqayisədə 5-6 dəfə böyükdür

 

Hazırda Azərbaycanda pivə bazarı qonşu ölkələrin pivə bazarlarına nisbətən müqayisəedilməz dərəcədə kiçikdir. Bunu “Carlsberg Azerbaijan” şirkətinin baş direktoru Vyaçeslav Maltsev deyib.

 

“Ümumiyyətlə, Azərbaycanda pivə bazarı qonşu ölkələrin bazarlarından müqayisəedilməz dərəcədə kiçikdir. Belə ki, Gürcüstanda pivə bazarı 5-6 dəfə, Ukraynada və Belarusda isə təxminən 10 dəfə böyükdür. Bu, adambaşına düşən istehlak həcmi sərt alkoqol, şərab və pivə arasında düzgün bölüşdürüldüyü halda Azərbaycanda pivə bazarının inkişafı üçün potensial yaradır", - deyə o, şirkətin mətbuat xidmətinə müsahibəsində bildirib.

 

Baş direktor qeyd edib ki, şirkət kateqoriyanın inkişafında və gələcəkdə Azərbaycan bazarına investisiya qoyuluşunda maraqlıdır, çünki ölkədə pivə bazarının böyüməsinə və inkişafına inanır.

 

“Carlsberg Group” rəhbərliyi biznesin qorunması və bazarın ağardılması istiqamətində hökumətin son bir neçə ildə atdığı addımları çox yüksək qiymətləndirir. Belə yanaşma vicdanlı rəqabət və sağlam biznes mühiti yaradır ki, bu da xarici sərmayədarlar üçün cəlbedicilik baxımından ölkənin imicinə müsbət təsir edir”, - deyə V.Maltsev vurğulayıb.

 

Onun sözlərinə görə, son illərdə bazarın ağardılması və biznesin bütün iştirakçıları üçün bərabər şəraitin yaradılması, eləcə də aksiz siyasətinin sabitliyi nəticəsində 2017-ci ildən etibarən şirkətin satış həcmi müsbət dinamika nümayiş etdirməyə başlayıb ki, bu da müvafiq olaraq şirkətin vergi ayırmalarına təsir edib.

 

"Təkcə 2018-ci ildə şirkətimizin vergi ödənişləri 18 mln. manat təşkil edib ki, bu da 2017-ci ilin göstəricisi ilə müqayisədə 2 mln. manat çoxdur", - deyə baş direktor bildirib.

 

“Carlsberg Azerbaijan” pivə zavodu Xırdalan şəhərində yerləşir. Zavodun istehsal gücü ildə 8 mln. dekalitr təşkil edir. Şirkətdə 260 nəfərə yaxın işçi çalışır. Şirkət zavodun inkişafına ümumilikdə 50 mln. manata yaxın sərmayə qoyub.

 

“Carlsberg Azerbaijan” “Xırdalan, “Tuborg”, “Baltika 7”, “Baltika 0”, “Baltika 9”, “Baltika Kuler”, “Əfsanə”, “Jiqulevskoe”, “Firmennoe”, “Carlsberg”, “Holsten”, “Kronenbourg Blanc”, “Seth&Riley`s Garage” kimi pivə brendləri istehsal edir.

01.11.2019 08:48

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ