"Yapı Kredi Bank Azərbaycan"da yeni vakansiyalar

 
1. Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis
 
Tələblər:
 
İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat və Audit fakultələri üzrə ali təhsil.
 
Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün), həmçinin Türk dili bilikləri
 
Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
 
Beynəlxalq audit sertifikatlarına malik olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir  (CIA, CFSA, CFE…);
 
Daxili Audit üzrə köməkçi vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsı.
 
Daxili Audit üzrə mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 2-5 il iş təcrübəsı.
 
Daxili Audit üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi.
 
 
Əsas iş funksiyaları:
 
Normativ-hüquqi aktların və bankdaxili qaydaların icra vəziyyətinin, bütün struktur bölmələrin və filiallarının fəaliyyətinin, bütün növ bank əməliyyatlarının auditini həyata keçirmək; 
 
Risk əsaslı audit yoxlamalarının həyata keçirilməsi, nəticələr haqqında hesabatlar hazırlamaq; 
 
Daxili nəzarət sistemlərinin adekvatlığının, səmərəliliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi işini həyata keçirmək; 
 
Daxili audit yoxlamaları zamanı saxtakarlıq risklərinin qiymətləndirilməsini aparmaq; 
 
Ehtiyac olduqda saxtakarlıq hadisələrin araşdırılmasında iştirak etmək; 
 

Email: [email protected]


 

2.Proseslərin idarəedilməsi üzrə əməkdaş

 

Tələblər:

 

-Bank sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;

 

-İqtisadiyyat, biznesin idarəedilməsi və İT sahəsi üzrə ali təhsil;

 

-İngilis, türk, rus dili biliklərinə üstünlük verilir;

 

-Ofis proqramlarında işləmək bacarığı;

 

-Bank proseslərinin iş axışları, bank qanunvericiliyi barədə məlumatlı olmaq;

 

-Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı / Analitik düşüncə / Təqdimetmə bacarığı / Komanda ilə işləyə bilmək.

 

Cavabdehlik:

-Bankın iş axışlarının sənədləşdirilməsi;

 

-Bank proseslərinin yerli qanuvericilik ve struktur bölmələrin tələbləri əsasında yazılması;

 

-İT qrupları ilə birlikdə kiçik istək/Orta ölçülü layihə/ Böyük ölçülü layihə sinifləşdirməsini həyata keçirmək;

 

-Qanunvericiliyə riayət üzrə proses dəyişikliklərində təşəbbüslə çıxış etmək, dəyişikliyin banka təsir təhlilini bankın strukturlarının dəstəyini alaraq aparmaq və texniki dəyişikliklər üçün IT ilə koordinasiyalı planlaşdırma işlərini həyata keçirmək;

 

-Orta və böyük ölçülü sistem tələblərini “business hub” prinsipinə uyğun yaratmaq (ətraflı proses təhlili, biznes qərarları, digər layihə və proseslərlə qarşılıqlı əlaqələr, müştəri və satış/əməliyyata olan təsirlərini təhlil etmək);

 

-Məsul olduğu prosedur sənədləri üçün, “business impact” - in və “business case” - in yaradılaraq, layihələrin təsir etdiyi  struktur bölmələrin digər tələblərini gözdən keçirmək və bir-biri ilə olan əlaqələrini müəyyənləşdirmək;

 

-Sistem səlahiyyət qruplarını istifadəçilərə vermək/ləğv etmək, istifadəçi yaratmaq / dəyiştirmək /

 

silmək, səlahiyyət qrupu yaratmaq / dəyiştirmək / silmək

 

CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

 

10 Yanvar 2020 , 16:49   
Saatın ən çox oxunan xəbərlərini bilmək istəyirsən ?
REKLAM
DİGƏR XƏBƏRLƏR
Copyright © 2012-2017 Marja-Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyi. Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad verilməlidir. Əlaqə: (+99470)231-45-70, (+99450)309-44-14, [email protected]

İqtisadiyyat ilə bağlı ən son xəbərləri rəsmi Facebook səhifəmizdən də izləyin