Müştərilərinin sayı artan sığorta şirkəti işçilər cəlb edib, yeni mərkəz yaradıb

“Standard Insurance” müştərilərin sayının artmasını nəzərə alaraq iş keyfiyyətini daha da yüksəltmək məqsədilə “Multifunksional Məlumat Mərkəzi” yaradıb və həmin şöbəyə yeni işçilər cəlb edib.

 

Şirkətin yaydığı məlumata görə, müştəriyə lazım olan məlumatın ətraflı şəkildə ötürülməsi, digər şöbələrə yönləndirmə hallarının minimuma endirilməsi üçün “Standard Insurance”-ın “Multifunksional Məlumat Mərkəzi” operatorlarına məhsul və xidmətlərin əsas xüsusiyyətləri, düzgün ünsiyyət qaydaları ilə bağlı təlimlər keçirilib.

 

Müştəridə yarana biləcək sualları cavablandırmaq, telefon vasitəsi ilə müraciət və sifarişləri qəbul etmək, ortaya çıxan problemləri müştərinin şirkətə gəlməsi zərurəti olmadan həll etmək məqsədilə şirkətin  “Multifunksional Məlumat Mərkəzi” həftəiçi  fəaliyyət göstərir.

 

Bundan əlavə, “Standard Insurance”ın qaynar xətt xidməti həftənin 7 günü 24 saat aktivdir.  

 

Xatırladaq ki, “Standard Insurance” Sığorta Şirkəti 2002-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərir.  

13 Fevral 2020 , 12:28   
Saatın ən çox oxunan xəbərlərini bilmək istəyirsən ?
REKLAM
DİGƏR XƏBƏRLƏR
Copyright © 2012-2017 Marja-Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyi. Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad verilməlidir. Əlaqə: (+99470)231-45-70, (+99450)309-44-14, [email protected]

İqtisadiyyat ilə bağlı ən son xəbərləri rəsmi Facebook səhifəmizdən də izləyin