Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Müştərilərinin sayı artan sığorta şirkəti işçilər cəlb edib, yeni mərkəz yaradıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Müştərilərinin sayı artan sığorta şirkəti işçilər cəlb edib, yeni mərkəz yaradıb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

“Standard Insurance” müştərilərin sayının artmasını nəzərə alaraq iş keyfiyyətini daha da yüksəltmək məqsədilə “Multifunksional Məlumat Mərkəzi” yaradıb və həmin şöbəyə yeni işçilər cəlb edib.

 

Reklam_3_11

Şirkətin yaydığı məlumata görə, müştəriyə lazım olan məlumatın ətraflı şəkildə ötürülməsi, digər şöbələrə yönləndirmə hallarının minimuma endirilməsi üçün “Standard Insurance”-ın “Multifunksional Məlumat Mərkəzi” operatorlarına məhsul və xidmətlərin əsas xüsusiyyətləri, düzgün ünsiyyət qaydaları ilə bağlı təlimlər keçirilib.

 

Müştəridə yarana biləcək sualları cavablandırmaq, telefon vasitəsi ilə müraciət və sifarişləri qəbul etmək, ortaya çıxan problemləri müştərinin şirkətə gəlməsi zərurəti olmadan həll etmək məqsədilə şirkətin  “Multifunksional Məlumat Mərkəzi” həftəiçi  fəaliyyət göstərir.

 

Bundan əlavə, “Standard Insurance”ın qaynar xətt xidməti həftənin 7 günü 24 saat aktivdir.  

 

Xatırladaq ki, “Standard Insurance” Sığorta Şirkəti 2002-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərir.  

13.02.2020 09:28

Müştərilərin xəbərləri

Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ