“AccessBank”ın Ödəniş Kartları Departamentində vakansiya

“AccessBank” QSC “Ödəniş Kartları Departamentinin əməkdaşı” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edib.  

 

Tələblər:  Maliyyə-iqtisadiyyat üzrə ali təhsil

-Ödəniş kartları sahəsində təcrübə - min. 2 il

- Ödəniş kartları sferası üzrə biliklər

- Beynəlxalq ödəniş sistemlərinin tələblərinə dair biiklər

-  Ödəniş kartlarının iş prinsipləri üzrə biliklər və onların inkişaf etdirilməsi üzrə təcrübə

- Kart sistemi ilə işləmək bacarığı

- Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilmək

-  MS Office bilikləri (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)

- Təşəbbüskarlıq, analitik bacarıqlar, stress vəziyyətlərində özünü idarə etməkqabiliyyəti  

-Komanda daxilində məsuliyyətli və yüksək keyfiyyətli işləmək bacarığı və istəyi

 

Vəzifə öhdəlikləri:  

 

- Kart məhsulları və xidmətlərinin inkişafında və təqdimatında aktiv iştirak etmək

- Biznes proseslərinin hazırlanması və təkmilləşdirilməsi

- Beynəlxalq ödəniş sistemlərinin və prosessinq mərkəzi ilə yazışmalar

-Normativ sənədlərin hazırlanması

-Analitik məlumatlarla iş, hesabatların hazırlanması

 

 Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

 

Müraciət üçün son tarix: 14.06.2017

31 May 2017 , 11:28   
Saatın ən çox oxunan xəbərlərini bilmək istəyirsən ?
REKLAM
DİGƏR XƏBƏRLƏR
Copyright © 2012-2017 Marja-Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyi. Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad verilməlidir. Əlaqə: (+99470)231-45-70, (+99450)309-44-14, [email protected]

İqtisadiyyat ilə bağlı ən son xəbərləri rəsmi Facebook səhifəmizdən də izləyin