Beynəlxalq Bank biznes proseslərini optimallaşdırır
Filial şəbəkəsində biznes proseslərinin optimallaşdırılması layihəsinə start verən Azərbaycan Beynəlxalq Bankı bu layihəni Business Process Management (BPM) texniki platformasının bazasında həyata keçirir. Hazırda bu platforma Bankın Bakı şəhərindəki filiallarında tətbiq olunur. İlin sonuna qədər Bankın bütün xidmət şəbəkəsinin bu sistemə keçidi planlaşdırılır. Bu barədə Bankdan "Marja"ya bildirilib.
Qeyd edək ki, adıçəkilən texniki məhsuldan dünyanın bir sıra aparıcı banklarının fəaliyyətində istifadə olunub və yüksək səmərə əldə edilib. Bu məhsulun Azərbaycan Beynəlxalq Bankında da tətbiqi biznes proseslərinin avtomatlaşdırılmasına, işin effektivliyinin artırılmasına, müştərilərə xidmətin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə kömək göstərəcək. Biznes proseslərinin optimallaşdırılması Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yerinə yetirdiyi strateji layihələrdən biridir.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankı 36 filiala və 40 şöbəyə malikdir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
Avstriyanın “Grabher Group” şirkətilə birgə sənaye layihələri müzakirə edilib
- 10 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Kreditlərinizi Kapital Bank-a gətirin nağdlaşdırma komissiyası olmadan kredit əldə edin
-
13 saat əvvəl
Dünyanın ən məşhur idman və əyləncə kanalları indi “CityNet”də!
-
15 saat əvvəl
Motosikllər və elektrik mühərrikli velosipedlər 15 %-lik gömrük rüsumuna cəlb ediləcək
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl