Ən yuxarı statik reklam-3_3

Özü kiçik, bazarı böyük

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Özü kiçik, bazarı böyük
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

SUV (idman məqsədli nəqliyyat vasitəsi) kimi tanınan avtomobillərin hər ötən gün sayları artırmaqda davam edir.


 
"Marja" xəbər verir ki, bundan 10 il əvvələ qədər, yollarda  sedan və hetçbek ("hatchback") daha çox gözə dəyirdi. Çox keçmədi sedan və hetçbek qədər qənaət və sürüş xüsusiyyətləri təqdim edən SUV və ya krossoverlər istehlakçı vərdişlərini dəyişdirdi.

Reklam_3_11


 
Əslində hazırda satışda olan SUV-lər sedan və ya hetçbek avtomobillər ilə eyni platformaya malikdirlər. Sadəcə avtomobil istehsalçıları vasitəyə daha qamətli görünüş verirlər. Bu sinifdəki avtomobillərin qiymətləri, sedan və ya hetçbek avtomobillər ilə müqayisədə təxminən 10-15% daha yüksək ikən, istehsal xərcləri isə ortaq platformada istehsal edildikləri üçün yüksək deyil. Buna görə də avtomobil istehsalçıları, altı yerdən hündür bu modellərə, "əzələli" bir görünüş verərək istehlakçıların könüllərini fəth edir və yaxşı bir qazanc əldə edirlər.
 


AVROPADA SATIŞLAR 6 İLDƏ 3 QATINA ÇIXIB


 
Avropadakı SUV-lərin bazar payı 2010-ci ildə 8 faiz səviyyəsində ikən, 2016-da 25%-ə yüksəlib. Kiçik SUV seqmentindəki satışlar, ötən il 20 faiz artaraq hetçbeklərin satışlarını azaldıb. Son illər Azərbaycan bazarında da SUV-lərə maraq artıb.  

 

ƏLA FÜRSƏT: 17600- USD-DAN BAŞLAYAN 4X4 AVTOMOBİLİ

23.06.2017 10:32

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ