Heineken irqçi reklam kampaniyasını dayandırdı
Heineken, "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarına göstərilən sərt reaksiyalardan sonra reklamı dayandırıb.
Heineken bazara çıxardığı açıq rəngdə pivə üçün istifadə etdiyi "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarını, göstərilən sərt reaksiyalardan sonra dayandırıb.
"Marja" xəbər verir ki, bəzi sosial media istifadəçiləri şüarın "irqçi" olduğunu iddia edərək Heineken-in reklamına qarşı çıxıb.
Reaksiyalara görə şüardan imtina edən Heineken, reklamın yalnız sosial mediadan ləğv edilməyəcəyini, reklam layihəsinin tamamilə ləğv ediləcəyini deyib.
Kampaniya üçün hazırlanan reklam filmində, ağ bir barmenin "açıq pivə"ni ağ bir qadına doğru bar stolunun üzərindən itələdiyi görülür. Şüşə, əvvəl barda oturan qara bir qadının yanından, daha sonra isə gitara çalan qara bir adamın ayaqlarının arasından keçərək ağ qadına çatır. Bar stolunun ağ qadının durduğu hissəsində bir qədəhdə ağ şərab olduğu görünür.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 2 gün sonra
-
-
17 saat əvvəl
70%-dək böyük endirimlər və hissəli ödəniş imkanları - “Yaşıl Günlər” kampaniyası
- 17 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
- 19 saat əvvəl
- 19 saat əvvəl
-
1 gün əvvəl
Birbank-la NFC ödənişləri tezliklə “Baku Bus”da: SINAQ mərhələsi başladı
-
2 gün əvvəl
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Dekabrın 22-də gözlənilən hava şəraiti
Yeni m10kart - İstədiyin an, istədiyin yerdə ödə
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
Dolların bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Bakcell-in lotereyasında 11-ci lüks avtomobil uduldu!
Nərimanovda premium mənzil arzulayanlar üçün 36 ayadək faizsiz kredit təklifi davam edir
Azərbaycan Dəmir Yolları "Dərnəgül" dayanacağını tikir









.jpg)






.jpg)



