Heineken irqçi reklam kampaniyasını dayandırdı
Heineken, "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarına göstərilən sərt reaksiyalardan sonra reklamı dayandırıb.
Heineken bazara çıxardığı açıq rəngdə pivə üçün istifadə etdiyi "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarını, göstərilən sərt reaksiyalardan sonra dayandırıb.
"Marja" xəbər verir ki, bəzi sosial media istifadəçiləri şüarın "irqçi" olduğunu iddia edərək Heineken-in reklamına qarşı çıxıb.
Reaksiyalara görə şüardan imtina edən Heineken, reklamın yalnız sosial mediadan ləğv edilməyəcəyini, reklam layihəsinin tamamilə ləğv ediləcəyini deyib.
Kampaniya üçün hazırlanan reklam filmində, ağ bir barmenin "açıq pivə"ni ağ bir qadına doğru bar stolunun üzərindən itələdiyi görülür. Şüşə, əvvəl barda oturan qara bir qadının yanından, daha sonra isə gitara çalan qara bir adamın ayaqlarının arasından keçərək ağ qadına çatır. Bar stolunun ağ qadının durduğu hissəsində bir qədəhdə ağ şərab olduğu görünür.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
“Bakcell”in Baş İcraçı Direktoru Xankəndidə jurnalistlərlə görüşüb
- 7 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Tanınmış şampunlar və qabyuyan məhsulların saxtası Keşlədə istehsal olunurmuş
-
8 saat əvvəl
Bakı Fransız Liseyinin ləğv olunması haqqında qərar qəbul edilib
-
11 saat əvvəl
Bakı-Ağstafa-Bakı marşrutu üzrə əlavə qatar reysləri təyin edilib
-
11 saat əvvəl
Azərbaycanda tikinti sahəsində agentliyin və ya komitənin yaradılması təklif olunur
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Rabitəbank müştəriləri biznes hesablarını banka gəlmədən aça bilərlər!
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl