Azərbaycanda bir istehlakçı orta hesabla ayda 254 manatlıq mal alır
Azərbaycanın pərakəndə ticarət şəbəkəsində bu ilin yanvar-fevral aylarında satılan ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatlarının dəyəri 2016-cı ilin eyni dövrünün səviyyəsini real ifadədə 0,5% üstələyərək 2 milyard 498,8 milyon manata çatıb.
Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına görə, ticarət dövriyyəsi 2 milyard 427,2 mln. manat təşkil edən qeyri-ərzaq məhsullarının satışı isə 2016-cı ilin yanvar-fevral ayları ilə müqayisədə 2,3% çox olub.
Azərbaycanın pərakəndə ticarət şəbəkəsindən bir istehlakçı orta hesabla ayda 254 manatlıq və ya 2016-cı ilin eyni göstəricisi ilə müqayisədə 32,1 manat çox əmtəə alıb.
Hesabat dövründə bir istehlakçı pərakəndə ticarət şəbəkəsindən orta hesabla ayda 128,8 manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 125,2 manatlıq qeyri-ərzaq məhsulları alıb.
Bu ilin ilk iki ayında istehlakçıların pərakəndə ticarət şəbəkələrində xərclədiyi vəsaitin 50,7%-i ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatlarının, 18%-i toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabıların, 6,4%-i elektrik malları və mebelin, 4,9%-i avtomobil yanacağının, 1,3%-i əczaçılıq və tibbi malların, 0,8%-i kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsullarının, 17,9%-i isə digər qeyri-ərzaq məhsullarının alınmasına sərf olunub.
Bununla belə, hesabat dövründə elektron qaydada pərakəndə ticarət şəbəkəsində 6,5 mln. manatlıq və ya 2016-cı ilin yanvar-fevral aylarına nisbətən müqayisəli qiymətlərlə 2dəfə çox istehlak məhsulları satılıb.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 54 d. əvvəl
-
2 saat əvvəl
AZAL-ın yay uçuş cədvəlində dünyanın 50-dən çox şəhəri yer alıb
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Unibank biznes mobil bankçılıq üzrə ən yaxşı banklar siyahısındadır
-
4 saat əvvəl
Bank təsərrüfat mallarının təchizatı ilə əlaqədar tender elan edir
-
4 saat əvvəl
İki ayda Azərbaycan banklarının xalis mənfəəti 210 milyon manata çatıb
- 4 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl