İnstagram reklam gəlirində Youtube-u keçdi
İnstagram, 2019-da əldə etdiyi təxminən 20 milyard dollarlıq reklam gəliri ilə Youtube-u geridə qoyub. Facebook, 2012-də fotoşəkil paylaşma proqramını 1 milyard dollara satın almışdı.
"Marja" xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, fotoşəkil və video paylaşma tətbiqi İnstagram-ın 2019-dakı reklam gəliri təxminən 20 milyard dollar olub (bu rəqəmi Bloomberg tərəfindən əldə edib). Facebook-un 2019-da cəmi 70.7 milyard dollarlıq gəlirinin təxminən 30%-i İnstagram-dan gəlib.
2012-ci ildə 715 milyon dolları nağd olmaqla cəmi 1 milyard dollara Facebook tərəfindən satın alınmış tətbiq, 2019-da 15.1 milyard dollar reklam gəliri əldə etmiş Youtube-u keçib. Youtube-ın reklam gəliri həftənin əvvəlində Google-ın ana şirkəti Alphabet tərəfindən açıqlanmışdı.
Dünyanın ən böyük sosial media şirkəti Facebook, sahib olduğu İnstagram-ın gəlirini ayrı olaraq açıqlamır. İnstagram-ın istifadəçi sayının 1 milyarddan çox olduğu təxmin edilir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
1 saat əvvəl
Vaşinqtonda "Rabitəbank" və “Bank of New York Mellon” arasında görüş keçirilib
- 14 saat əvvəl
-
17 saat əvvəl
Bakı Fond Birjası “2024-2026-cı illər üzrə Strateji İnkişaf Planı”nı təqdim etdi
- 17 saat əvvəl
-
17 saat əvvəl
SOCAR və “Qazprom”un prezidentləri qaz sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edib
-
17 saat əvvəl
“Rox Motor” avtomobil brendi artıq rəsmi olaraq Azərbaycanda!
-
17 saat əvvəl
Sahəsi 2 hektar olan qum-çınqıl yatağı cəmi 14 min manata şirkətin istifadəsinə verildi
- 18 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
-
18 saat əvvəl
"Əlavə sərmayə qoyuruq ki, Avropa ölkələrini qaz təchizatı məsələsində dəstəkləyək"
-
18 saat əvvəl
bp şirkəti Dərinsulu Günəşli platformasında hasilatı müvəqqəti dayandırır