Oyun həvəskarları Facebook-un reklam planlarını pozub
Virtual reallıq (VR) oyunlarında reklam cəhdi uğursuz alınıb...Facebook-un virtual reallıq (VR) tipli oyun eynəkləri vasitəsilə izləyicilərə reklam təqdim etmək planları ilk cəhddə uğursuzluğa düçar olub.
Marja xəbər verir ki, ilk olaraq reklamların Blaston döyüş oyununun içərisində yayımlanması planlaşdırılsa da, proqramçılar oyunsevərlərin kəskin etirazı qarşısında geri çəkilib. Şirkət Facebook-un reklamlarını öz oyununda göstərə bilməyəcəyini açıqlayıb.
Xatırladaq ki, Facebok ötən həftə hələ 2014-cü ildə 2 milyard dollara aldığı Oculus modelli virtual oyun eynəkləri biznesində reklamlara başlayacağını bəyan etmişdi. İlk belə sınaq kimi Blaston oyunu seçilsə də, oyun həvəskarları buna kəskin etiraz edərək, ödənişli oyunlarda reklamların yığışdırılmasını tələb edib və Blaston oyununu ən aşağı - 1 ulduzla qiymətləndiriblər. Nəticədə proqramçı Resolution Games şirkəti dünən yaydığı Tvitter açıqlamasında izləyicilərin tələbini qəbul etdiyini bildirib.
Ötən həftəki Vivatech konfrasında Facebook rəhbəri Mark Zuckerberg hazırda 10 min əməkdaşın virtual reallıq və genişləndirilmiş reallıq (augmented reality) sahsində çalışdığını və bu sektora milyardlarla dollar vəsait yatırdıqlarını açıqlamışdı.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 30 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
AZAL-ın yay uçuş cədvəlində dünyanın 50-dən çox şəhəri yer alıb
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Unibank biznes mobil bankçılıq üzrə ən yaxşı banklar siyahısındadır
-
4 saat əvvəl
Bank təsərrüfat mallarının təchizatı ilə əlaqədar tender elan edir
-
4 saat əvvəl
İki ayda Azərbaycan banklarının xalis mənfəəti 210 milyon manata çatıb
- 4 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl