Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Oyun həvəskarları Facebook-un reklam planlarını pozub

Virtual reallıq (VR) oyunlarında reklam cəhdi uğursuz alınıb...
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Oyun həvəskarları Facebook-un reklam planlarını pozub
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Facebook-un virtual reallıq (VR) tipli oyun eynəkləri vasitəsilə izləyicilərə reklam təqdim etmək planları ilk cəhddə uğursuzluğa düçar olub.

Marja xəbər verir ki, ilk olaraq reklamların Blaston döyüş oyununun içərisində yayımlanması planlaşdırılsa da, proqramçılar oyunsevərlərin kəskin etirazı qarşısında geri çəkilib. Şirkət Facebook-un reklamlarını öz oyununda göstərə bilməyəcəyini açıqlayıb.

Reklam_3_11

Xatırladaq ki, Facebok ötən həftə hələ 2014-cü ildə 2 milyard dollara aldığı Oculus modelli virtual oyun eynəkləri biznesində reklamlara başlayacağını bəyan etmişdi. İlk belə sınaq kimi Blaston oyunu seçilsə də, oyun həvəskarları buna kəskin etiraz edərək, ödənişli oyunlarda reklamların yığışdırılmasını tələb edib və Blaston oyununu ən aşağı - 1 ulduzla qiymətləndiriblər. Nəticədə proqramçı Resolution Games şirkəti dünən yaydığı Tvitter açıqlamasında izləyicilərin tələbini qəbul etdiyini bildirib.

Ötən həftəki Vivatech konfrasında Facebook rəhbəri Mark Zuckerberg hazırda 10 min əməkdaşın virtual reallıq və genişləndirilmiş reallıq (augmented reality) sahsində çalışdığını və bu sektora milyardlarla dollar vəsait yatırdıqlarını açıqlamışdı.

Blaston
22.06.2021 13:22

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ