Gecə və gündüz gediş haqqı fərqli olacaq
Bir çoxları taksilərdə vahid tarifin tətbiqinin inhisarçılığa və rəqabət mühitinin aradan qalxmasına gətirib çıxaracağı qənaətindədir. Lakin vahid tarifin tətbiqində məqsəd bu sahədə sağlam rəqabət mühitini formalaşdırmaqdır.
Bu sözləri Bakı Nəqliyyat Agentliyinin mətbuat xidmətinin rəhbəri Mais Ağayev deyib. O qeyd edib ki, son vaxtlar taksi xidmətinin inkişaf etdirilməsi, onun şəhərin inkişaf tempinə uyğunlaşdırılması ilə bağlı bir sıra istiqamətlər üzrə addımlar atılır:
“Bizim əsas məqsədlərimizdən biri odur ki, vahid taksi sistemi yaradılsın. Bunlardan biri də taksilərdə vahid qiymətin təmin edilməsi ilə bağlıdır. Məqsədimiz odur ki, bu məbləğ həm sərnişinlər, həm də sürücülər üçün sərfəli olsun. Vahid tarif təyin olunarkən bir sıra nüanslar vardır ki, onları nəzərə alacağıq. Yəni gecə tarifləri ayrı , gündüz tarifləri isə ayrı olacaq. Bundan əlavə şəhərdaxili və şəhərətrafı ərazilər üçün fərqli qiymətlər müəyyənləşdiriləcək. Detallar tam hazırlanıb ictimaiyətə açıqlanmadığı üçün məsələ ilə bağlı bir qədər fərqli fikirlər yaranır. Bir çoxları taksilərdə vahid tarifin tətbiqinin inhisarçılığa və rəqabət mühitinin aradan qalxmasına gətirib çıxaracağı qənaətindədir. Lakin vahid tarifin tətbiqində məqsəd bu sahədə sağlam rəqabət mühitini formalaşdırmaqdır”.
M.Ağayevin sözlərinə görə taksi xidməti ilə bağlı bir sıra tələblər hazırlanıb və təqdim olunub:
“Taksilərdə vahid tarifin tətbiqinə qədər, bir sıra mərhələlər var ki, onlar həyata keçirilməlidir: Taksi xidməti kimi istifadə olunan nəqliyyat vasitələri ilə bağlı tələblər hazırlanıb və hökumətə təqdim olunub. Bununla yanaşı, tələblər arasında minik avtomobili ilə taksi xidməti göstərən sürücülərin fəaliyyəti iıə bağlı məsələlər də yer alıb. Müsbət rəy alındıqdan sonra həmin tələblər ictimaiyyətə açıqlanacaq. Onu da qeyd edim ki, tələblərin icrasıyla vahid taksi sistemi yaradıldıqdan sonra biz Bakı şəhərində normal və müasir taksi xidmətinin fəaliyyətinin şahidi olacağıq”.
O, bir sıra taksi şirkətlərindəki çatışmazlıqlardan da söz açıb:
“Bu gün bir sıra taksi şirkətlərində qiymətlər nisbətən ucuzlaşıb. Qiymətlərin belə olması sərnişinlərə sərf edir. Lakin, 141 “qaynar xətt”inə daxil olan müraciətlərin təhlili onu göstərir ki, qiymətlər ucuz olsa da, göstərilən xidmət və ya nəqliyyat vasitələri sərnişinləri qane etmir. “Qaynar xətt”ə zəng edən şikayətçilər qeyd edir ki, taksi çağıran zaman onlara taksinin 15 dəqiqəyə gələcəyini deyilsə də, yarım saatdan sonra gəlib. Bundan başqa, daxil olan şikayətlərdən biri də, müştəriyə 15-20 dəqiqə gözlədikdən sonra boş nəqlliyyat vasitəsinin olmadığı barədə məlumat verilməsidir”.
M.Ağayev qeyd edir ki, bəzən göndərilən nəqliyyat vasitələri nasaz olur, sürücü gediləcək ünvanı tanımır və sürücü-sərnişin münasibətlərinin tənzimlənməsində problemlər yaranır. O qeyd edir ki, əksər sirkətlər qiymətdə rəqabət aparsalar da, bu, sağlam rəqabət olmur.
Müsahibimiz həmçinin, taksi dayancaqlarının yerləri və prosesin gedişatı haqqında da danışıb:
“Mövcud taksi duracaqlarının pasportlaşdırılması prosesi fasiləsiz olaraq davam edir. Bakı Nəqliyyat Agentliyinin əməkdaşları gün ərzində paytaxtın müxtəlif ərazilərində bununla bağlı bir sıra müşahidə və təhlillər aparırlar. Həmin ərazidə nəqliyyat axınının vəziyyəti hesablanır. Digər amillər də nəzərə alınmaqla əgər həmin ərazidə taksi duracağı olmalıdırsa və əhalinin sıx toplaşdığı ərazidirsə, deməli artıq həmin ərazilərdə taksi duracaqlarının yeri müəyyənləşir və pasportlaşdırılır və taksi nişanı qoyulur. Ən son belə müşahidələr Qara Qarayev prospektində aparılıb. 10 yerdə taksi duracaqları müəyyənləşdirilib və nişanlanma işləri aparalacaq”.
M.Ağayev dayanacaqların yaradıldığı ərazilər və digər məsələlərdən də danışıb:
“Hazırda taksi dayanacaqları Dəmiryol vağzalının, Səməd Vurğun bağının ətrafında, Dəniz vağzalının qarşısında, “Park bulvar”ın önündə mövcuddur. Taksi duracaqları elə yerlərdə olmalıdır ki, ora insanlar daha çox gəlib-gedə bilsin. Biz çalışırıq ki, taksi dayanacaqları metrostansiyaların çıxışlarında olsun. Lakin elə stansiyalar var ki orda taksi duracaqlarının olması digər nəqliyyat vasitələrinin hərəkətinə maneə yaradır. Taksilərin rahat formada dayanıb sərnişin cəlb edə bilməsi, eyni zamanda digər nəqliyyat vasitələri ərazidən rahat formada getməsi üçün çalışırıq.
© Modern.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
1 gün sonra
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir keçirib
-
7 saat əvvəl
“Bolmart” fəaliyyətini dayandırdı" xəbərinə şəbəkənin rəhbərliyindən reaksiya
-
-
7 saat əvvəl
Qızıl istehsalçısı Bakı Fond Birjası ilə aktiv əməkdaşlığa hazırdır, plan hazırlamaq qərara alınıb
-
7 saat əvvəl
Texniki reqlament layihələri ictimai dinləmə və müzakirəyə çıxarılacaq
-
7 saat əvvəl
Avropa İttifaqında Tesla avtomobillərinin satış azalmaqda davam edir
-
7 saat əvvəl
Azərbaycanda Belarusun lift şirkətinin lokal istehsalı genişləndiriləcək
-
7 saat əvvəl
Biletlər sabah satışa çıxarılır - Qiymətlər 10 - 1000 manat civarındadır
- 7 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
“Şəms” və “Üfüq” Günəş Elektrik stansiyalarının təməlini qoyub
-
8 saat əvvəl
Azərbaycan sığorta şirkətlərinin Qazaxıstanda fəaliyyəti çətin görünür
Son Xəbərlər
Qızıl istehsalçısı Bakı Fond Birjası ilə aktiv əməkdaşlığa hazırdır, plan hazırlamaq qərara alınıb
Avropa İttifaqında Tesla avtomobillərinin satış azalmaqda davam edir
Bakıda taxtalar yığılan ərazidə yanğın
“Şəms” və “Üfüq” Günəş Elektrik stansiyalarının təməlini qoyub
Ən çox oxunanlar
“Xəyal Adası” mənfəəti xəyal edir
Bankların kredit portfelinin artım tempi sürətlənib
Dövlət şirkətində 133 milyon manatdan çox zərər yığılıb
Bu sərgi Azərbaycanda ilk dəfə təşkil ediləcək
Hongqi avtomobillərinin Rusiyada yığılması planlaşdırılır
BOKT-ların xalis mənfəəti 2,5 dəfə azalıb













.jpg)









.jpg)


