Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Hyundai-dan sürücülərə sərt mesaj: ”Zolağı pozma!”

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Hyundai-dan sürücülərə sərt mesaj: ”Zolağı pozma!”
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

 

Hyundai Azərbaycanda yeni korporativ sosial məsuliyyət layihəsini təqdim edir.

 

Hyundai-ın ənənəvi “Gələcəyimiz üçün əl-ələ” Korporativ Sosial Məsuliyyət proqramının builki mesajı “Zolağı pozma!” çağırışıdır. Layihənin məqsədi yol hərəkəti iştirakçılarının ən böyük probleminə diqqət yönəltməkdir.

 

"KİMLƏRİNSƏ HƏYATI TIXACLARDAN ASILI OLUR"

 

“Korporativ sosial məsuliyyətin Hyundai-ın marka fəlsəfəsində yeri əhəmiyyətlidir. Bu brend ictimaiyyətin yaşadığı problemlərin həllinə töhfəsini verməyi özünə borc bilir. Yollarda sıxlıq və tıxaclar vaxtımızın böyük hissəsini əlimizdən almaqla, onu daha faydalı keçirməyimizə mane olur. Ən acınacaqlısı da odur ki, təxirəsalınmaz yardıma gedənlər bu tıxaclarda qalırlar, kimlərinsə həyatı bu tıxaclardan asılı olur. Sıxlıq və tıxacların yaranmasının əsas səbəblərindən biri avtomobil sürücülərinin zolaqla hərəkət etməməsi, biri-birini sıxışdırmasıdır. Buna görə də başladığımız bu kampaniya çərçivəsində ictimaiyyətin diqqətini məhz hərəkət zolağına yönəldəcək, sürücüləri məsuliyyətli olmağa çağıracağıq” – Hyundai Azərbaycanın marketinq direktoru Rauf Cahangirov layihə barədə belə bildirib.

 

Layihənin həyata keçirilməsində Bakı şəhər Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsi Hyundai-ın rəsmi tərəfdaşıdır. Kampaniya üçün seçilmiş brend səfirləri Hyundai-a layihənin mesajını yaymaqda dəstək verəcəklər. Brend səfirləri arasında “Avtostop” radio verilişinin aparıcısı, yol hərəkəti qaydaları eksperti - DJ Tural, aparıcılar Fateh və Rəvan da var. Kampaniya müddətində “Zolağı pozma”maq barədə təlimlər keçirilərək, verilişlər və xüsusi aksiyalar təşkil olunacaq.

 

"SÜRÜCÜLƏRİN YOLLARDA MƏSULİYƏTSİZLİYİ DAVAM EDİR"

 

Layihənin təqdimat mərasimində Bakı şəhər Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsinin İctimai qurumlarla əlaqə bölməsinin rəisi, polis polkovnik-leytenantı Vaqif Əsədov Hyundai-ın bu təşəbbüsünü alqışladığını bildirib.

 

“Bu qədər böyük sayda istifadəçisi olan dünya markasının sürücülərimizi maarifləndirməsi və onların yolda qarşılaşdıqları əsas problemə diqqət çəkməsi çox sevindirici haldır” – deyən Vaqif Əsədov bu il baş vermiş yol hərəkəti hadisələri ilə bağlı rəqəmləri də açıqlayıb. “2017-ci il yanvarın 1-dən sentyabrın 25-dək Bakı şəhərində 454 yol hadisəsi baş verib. Ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə bu rəqəml azalsa da, sürücülərin yollarda məsuliyyətsizliyi, təəssüf ki, davam edir”- polkovnik-leytenant əlavə edib. Vaqif Əsədov baş verən yol hadisələrinin 30%-ə qədərinin məhz hərəkət zolağının pozulması nəticəsində baş verən təhlükəli manevrlərlə törədildiyini vurğulayıb.

 

"BÜTÜN PROBLEMLƏRİN HƏLLİNİ POLİSDƏN GÖZLƏMƏMƏLİYİK"

 

Hyundai Azərbaycan-ın Biznesin inkişafı bölməsinin rəhbəri Vüqar Bayramov sürücüləri sosial məsuliyyətli olmağa çağırıb: “Biz bütün problemlərin həllini Dövlət Yol Polisindən gözləməməliyik. Hər birimiz öz öhdəmizə düşən məsuliyyəti dərk etməli və məsuliyyətli sürücü olmalıyıq”.

 

“Gələcəyimiz üçün əl-ələ” Hyundai Hyundai Azərbaycanın sosial məsuliyyət proqramıdır. 2008-ci ildən həyata keçirilməyə başlanan layihə çərçivəsində müxtəlif illərdə valideynlərini avtomobil qəzasında itirmiş uşaqlara yardımlar göstərilib, internat məzunlarının cəmiyyətə inteqrasiyasını və peşə seçimini nəzərdə tutan, sonunda yüksək nəticə göstərənləri “Hyundai-Azərbaycanda” işlə təmin edən “Sən də varsan!” layihəsi reallaşdırılıb.

10.10.2017 13:49

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ