“Bakcell” işçi axtarır
Şöbə: Kadrlar şöbəsi
Vəzifənin adı: Səfərlər və xarici əməkdaşlarla iş üzrə mütəxəssis
Vəzifə təlimatı: Şirkət əməkdaşlarına və qonaqlara səyahət ilə bağlı bütün lazımi dəstəyi təmin etmək; Şirkətin xarici əməkdaşları və kənardan cəlb edilmiş xarici əməkdaşları(məsləhətçiləri) üçün onlarla bağlanmış müqavilələrdə nəzərdə tutulan imtiyazlar və şərtlərlə bağlı lazımi dəstəyi təmin etmək
Səfərlər: Bakcell şirkətinin Səfərlər Siyasəti və Qaydalarına hər zaman riayət olunmasını təmin etmək; Səfərə çıxanları (əməkdaşları, məsləhətçiləri, şirkətin qonaqlarını) səfərə aid düzgün məlumatla təmin etmək və əlaqələndirmək; Buraya viza, nəqliyyat, yaşayış, sığorta məsələləri daxildir (lakin siyahı bunlarla məhdudlaşmır); Səfər edənlərlə əməkdaşlıq etmək və onların tələblərinə və ehtiyaclarına əsasən müvafiq səfər planları tövsiyə etmək; Bakcell şirkətinin Səfər Siyasəti və Qaydalarına əsasən səfər edənin maraqlarına ən uyğun Səfər agentliyi/hava yolu/dəmir yolu və ya digər nəqliyyat növü üçün biletləri bronlamaq; Səfər edənin səfərdə olduğu müddətdə nəqliyyat və yaşayış məsələlərini həll etmək; Ödənişləri lazımi qaydada korporativ kartla etmək və səfərə aid bütün sənədlərin və qeydlərin nüsxələrini çıxartmaq; Səfər agentlikləri və hava yolu şirkətinin nümayəndələri ilə görüşmək və s., ən son səfər tarixləri, biletlərin qiymətləri barədə məlumatlı olmaq; Sistemdə tələb olunan qaydada Alış tələbnaməsi (PR)/Alış sifarişi (PO) hazırlamaq; Ödənişlərin vaxtında edilməsi üçün təchizatçılardan alınmış hesab-fakturaları yoxlayıb ödəniş etmək;
Xarici əməkdaşlar üçün xidmətlər: Viza və polis qeydiyyatı üzrə məsələləri həll etmək; İş icazəsi və yaşayış icazəsi üçün ərizənin verilməsi və əldə olunması prosesini əlaqələndirmək; Mənzil təşkil etmək (Daşınmaz əmlak üzrə agent ilə birlikdə mənzilə baş çəkərək); İcarə haqqının vaxtında ödənilməsi və icarənin bitməsi barədə bildirişlərin vaxtında göndərilməsi daxil olmaqla, icarə müqavilələrini əlaqələndirmək; Tələb olunan hallarda, mənzil sahibləri ilə danışıqlar aparmaq; Xarici əməkdaşların mənzilləri ilə bağlı bütün problemləri həll etmək, onların kommunal xidmət haqlarını ödəmək; Tibbi sığorta, təhsil, mobilizasiya /demobilizasiya kimi imtiyazlarından istifadə etmələrinə nəzarət etmək və lazımi dəstək göstərmək; Tələb olunan həftəlik/aylıq və yaxud rüblük hesabatları hazırlamaq; Müvafiq iş təlimatlarını hazırlamaq və yeniləmək;
Kənardan cəlb edilmiş (autsorsinq) əməkdaşın (məsləhətçinin) əlaqələndirilməsi:
Kənardan cəlb edilmiş əməkdaşlara (məsləhətçilərə) aid hər hansı məsələ barədə agentliklə əməkdaşıq etmək; Müqavilələri və onlara edilən hər hansı dəyişiklikləri hazırlamaq; Müqavilələrin müddətinin vaxtında uzadılmasına nəzarət etmək; Məzuniyyət, xəstəliyə görə məzuniyyət, ödənişsiz və ödənişli məzuniyyətin və s. iş vaxtının uçotu cədvəlləri ilə uyğunluğuna nəzarət etmək; Tələb olunan həftəlik/aylıq/rüblük hesabatları hazırlamaq;
Təhsil: Bakalavr dərəcəsi
Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri-əla
Kompüter bacarıqları: Microsoft Office Proqramları
İş təcrübəsi: Əlaqəli sahədə 3 illik təcrübə
İşlə bağlı müraciət etmək istəyənlər link vasitəsilə müraciət edə bilərlər (http://www.bakcell.com/az/
Elanın bitmə tarixi mart ayının 1-dir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 5 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Direktor, müavini və şöbə müdiri cinayət başında yaxalanıblar
- 9 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
Unibank “Yaşıl layihələr”in dəstəklənməsi istiqamətində əməkdaşlığa başlayıb
-
11 saat əvvəl
“Valyuta bazarında kəskin tələb artımı yoxdur” - MƏRKƏZİ BANKIN SƏDRİ
- 11 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
"Əsas məqsədimiz əhalini əmanətlərini daha uzun müddətə yerləşdirilməsini təşviq etməkdir"
- 13 saat əvvəl
- 13 saat əvvəl