Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Sizə daha çox pul xərclətmək üçün marketlərin istifadə etdiyi taktikalar

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Sizə daha çox pul xərclətmək üçün marketlərin istifadə etdiyi taktikalar
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Təbii ki, marketlər kommersiya müəssisəsidir və ona görə də mənfəətə işləyirlər. Yaxşı mənfəət üçün də müştəriləri ovlamaq lazımdır. Eynən yaxşı ovçunun heyvanları cəlb etməyə çalışması kimi.  Bəs mağazalar müştərilərin əlavə pul xərcləməsinə nail olmaqdan ötrü hansı vasitələrə əl atırlar?

 

- Endirim hamını cəlb edən vasitədir, fikir veribsiniz bilmirəm, bir mağazada endirim varsa hər kəs ora axışar və alış-verişini ordan edər. Bunun üçün də mağazalar vitrində və ya mağaza içərisində endirim işarəsinə yer verirlər ki, müştəri mağazaya daxil olsun. 

 

- Bəs endirim kampaniyası niyə az müddətli olur? Bu da satış strategiyasıdır.  Endirim kampaniyasının müddətini az qoyaraq mağaza sizi məhsulla maraqlanmağa yönləndirər.  Bunun da nəticəsində heç planda olmayan bir məhsulu ala bilərsiniz.

 

- Heç düşünmüsünüz marketlərdə olan alış-veriş arabaları  niyə böyükdür? Çünki alış-veriş arabası dolarsa, siz çox məhsul aldığınız düşüncəsində olacaqsınız.

 

- Təzə meyvələrin parlaq rəngləri sizi pozitiv ruha salar, bu səbəblə marketlərdə bu məhsullar önə çıxarılar ki, müştəri nəyi var xərcləsin.

 

- Marketlərdə sakitləşdirici rənglərdən istifadə edilməsinin səbəbi, həmin rənglərin sizi alış-veriş canavarına çevirə bilməsidir. 

 

- Süd və digər ağartı məhsullar marketlərdə ən çox satılanlar arasında gələr. Ona görə də bu tip məhsullar marketin ən arxasında yerləşdirilər ki, müştəri marketi doyunca gəzə bilsin. Burdakı doyunca həqiqi mənadadır.

 

- Marketlər tez-tez vitrinlərindəki məhsulların yerini dəyişdirər ki, daimi müştərilər marketdəki vitrinləri əzbərləyə bilməsinlər. Əgər əzbərləsələr, çox az alış-veriş edəcəklər. 

 

- Tez-tez marketlərdə müştərilərin dadına baxması üçün bəzi məhsullar nümayiş olunur. Buna səbəb insanın nəyisə yeyəndə özünü borclu hiss edərək onu alma instikinə malik olmasıdır. 

 

- Kassanın yanında saqqız, şokolad kimi məhsulların olmasına səbəb pulun qalığı yarandıqda müştəri qalıq əvəzinə onlardan götürə bilməsi üçündür.

 

- Alınan malın rahat şəkildə geri qaytarılması da əslində mağazanın sizə xoşgörümlü görünməsi üçündür.

 

- Çox vaxt marketdə kassirlər sizə hədiyyəli olan  məhsulların  təklif edərlər, əmin olun ki bu məhsulları alan da az deyil.

 

- Marketlərdə xususi endirimlər və kampaniyalar təklif edən kartların olması əslində müştəri satın almaq üçündür. Çünki sizdə hər hansı bir mağazanın kartı varsa çox vaxt alış-verişi ondan edəcəksiniz.

 

© Banco

30.03.2018 08:30

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ