Hesab.az portalında yeniliklər müzakirələrə səbəb olub - YENİLƏNİB
Bu yaxnlarda Hesab.az portalı yenilənib.
“Marja” Facebook sosial şəbəkəsində aparılan müzakirələrə istinadən xəbər verir ki, portalın yeni dizaynı bir sıra istifadəçilər tərəfindən müsbət qarşılanmayıb. Rəqabətin artdığı bir dövrdə, Hesab.az-ın istifadəçiləri başqa bir ödəmə portalından istifadə edə biləcəklərini qeyd edirlər. Bu ssenari "QoldenPay" şirkətinə böyük zərbə vura bilər.
İstifadəçi Ziya Mahmudov yazıb ki, portalın interfeysindən razı deyil:
“5 ildən çoxdur Sizin istifadəçiyəm. Razı, çox razı, normal olan dövrlərim olub. Ancaq heç bir zaman, heç vaxt bu qədər Sizin xidmətdən bezməmişdim! Dostlar, Sizin yeni interfeysinizi Sizin düşmənləriniz hazırlayıb? Yoxsa bu interfeysin tenderini mərcdə uduzmusunuz? Düz 2 aydır əziyyət çəkirik və heçnə xeyir tərəfə dəyişmir. Yəni, hər bir xidmət saytı istifadəçi dostu (userfriendly) olmalıdır. Ancaq Sizdəki bu sonuncu dəyişiklik istifadəçilərə yönəlmiş deyil, sayt dizaynerinin şəxsi, Sizə ziyan olan ideya və fantaziyaları kimi görünür. Desktop versiyasında, mobil versiyada çalışmayan nə qədər şey qalıb... O qədər narahat, o qədər əziyyətlidir ki,...
İstəmirsinizsə Hesab.az-dan ödəniş etməyək: problem deyil, ancaq ilk günlərdən bu saytın istifadəçisi və dəstəkçisi olan bir adam kimi bu hala biganə qalmaq istəmədim”.
Sosial şəbəkə istifadəçisi Royal Cəfərov, Fərid Məhərrəmov, Ruhangiz Seyidova, Vüsal Məmmədov, Tofiq Abbasov və digərləri də Hesab.az-ın yeni dizaynının istifadəçi dostu olmadığını və tez-tez texniki problemlər ilə qarşılaşdıqlarını qeyd ediblər.
"İRADLAR YENİLİYƏ OLAN MÜQAVİMƏTDİR"
Portalın yaradıcısı olan və hazırda şirkətə rəhbərlik etməyən Fərid İsmayılzadə iradlara cavab verərək qeyd edib ki, etirazlar istifadəçilərin yeni dizayna öyrəşməmələri ilə bağlıdır:
“Hesab.az 2009-cu ildə yazılıb və istifadə olunan texnologiya çox köhnə idi. Portalı yeniləmək lazım idi. Düşündük ki, istifadəçilər borclarını mobil tətbiqdə və veb versiyada “Dashboard”da görsünlər. Pis etdik? Bütün borclar həmən görünür. Sonra dedik ki, sağ menyuda bütün modulları əlavə edək. İndi kartları əlavə etməklə avtomatik ödənişlər edirsən. Yüzlərlə yeni funksiyalar var. Axı nədən narazısınız?! Sizə elə gəlmir ki, sadəcə yeni sayta öyrəşə bilmirsiniz? Hesab.az-da edilmiş hər bir yenilik istifadəçilər üçündür. Mən hesab edirəm ki, iradlar yeniliyə olan müqavimətdir. Əminliklə deyə bilərəm ki, 1-2 ay sonra yeni dizayn istifadəçilərə adi gələcəkdir”.
Fərid İsmayılzadə əlavə edib ki, sistem tamamilə yenidir, hazırda da miqrasiya gedir: "Cəmi 20 gün keçib. Hər gün yenilənmə davam edir. Qısa müddətdə sistemi sabitləşdirməyə çalışırlar. Qüsurların olması normal haldır. Az olub ki, avtomobil buraxıldıqdan bir müddət sonra servislərə geri çağrılıblar?”.
Hesab tarixçəsinin görünməməsi, sistemin tez-tez parol və şifrənin düzgün olmadığını göstərməsi qarşıya çıxan problemlərdən bir neçəsidir.
Portaldan bildirilib ki, texniki problemlər müvəqqətidir, yaxın zamanda tam olaraq bərpa olunacaqdır.
"ƏLAQƏ SAXLANIB, PROBLEM DƏRHAL HƏLL OLUNUB"
"QoldenPey" şirkətinin Marketinq və Məhsulun İnkişafı üzrə departamentinin baş direktoru Tugba Ucar "Marja"ya bildirdi ki, adı çəkilən istifadəçi ilə şəxsən əlaqə yaradılıb və yaranan problem anında həll olunub.
Həmçinin Tugba Ucar onu da qeyd etdi ki, Hesab.az komandası başda şirkətin İdarə Heyətinin sədri Naina Mehtiyeva olmaqla yaranan bütün məsələləri daim izləyib istifadəçilərə tez bir zamanda köməklik göstərir. Günü gündən yenilənən hesab.az yaxında bütün istifadəçiləri razı salacaq şəkildə fəaliyyət göstərəcək.
Tugba Ucar qeyd edib ki, Hər bir yeniliyə alışma müddəti müəyyən zaman alır və bu yeniliklər istifadəçiləri iki cəbhəyə bölür. Yeni Hesab.az platforması haqqında sosial şəbəkələrdə yazılan müsbət rəylər də buna nümunədir.
Sosial şəbəkədə müsbət fikir yazanlar Hesab.az-ın yeni mobil aplikasiyasını (Mobil tətbiqini) çox bəyəndiklərini və ödənişlərin rahat olduğunu qeyd ediblər.
Məsələn, “Mobil tətbiqiniz çox əla işləyir yenilənəndən sonra daha da sürətli işləyir”, - Facebook-da Rovshan İsayev yazıb.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 5 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Bakı Fond Birjası “2024-2026-cı illər üzrə Strateji İnkişaf Planı”nı təqdim etdi
- 8 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
SOCAR və “Qazprom”un prezidentləri qaz sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edib
-
9 saat əvvəl
“Rox Motor” avtomobil brendi artıq rəsmi olaraq Azərbaycanda!
-
9 saat əvvəl
Sahəsi 2 hektar olan qum-çınqıl yatağı cəmi 14 min manata şirkətin istifadəsinə verildi
- 10 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Əlavə sərmayə qoyuruq ki, Avropa ölkələrini qaz təchizatı məsələsində dəstəkləyək"
-
10 saat əvvəl
bp şirkəti Dərinsulu Günəşli platformasında hasilatı müvəqqəti dayandırır
- 10 saat əvvəl