Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Azərbaycanlılıarın ən çox üstünlük verdiyi çay markaları - ARAŞDIRMA

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Azərbaycanlılıarın ən çox üstünlük verdiyi çay markaları - ARAŞDIRMA

“Business Insight” şirkəti “Marka Mənsubiyyəti Araşdırması” ilə bağlı növbəti sorğusunu həyata keçirib.

 

Reklam_3_11

Sorğular Bakı şəhəri də daxil olmaqla Azərbaycanı təmsil edən 8 iqtisadi rayonda 1270 respondentlə həyata  keçirilib.

 

“Marja” xəbər verir ki, araşdırmada deyilir:  

 

TƏK ŞƏXSİYYƏT VƏSİQƏSİLƏ 15 DƏQİQƏYƏ KREDİT!

 

““Beta Tea” Azərbaycanlılıarın ən çox üstünlük verdiyi çay markasıdır. Araşdırma nəticələri göstərir ki, orta hesabla hər 5 evdən ikisində “Beta Tea” çaylarından istifadə edilir. Siyahıda 2-ci olaraq “Berga” brendi gəlir. Üçüncü yerdə isə siyahını hər 5 evdən birində rast gəlinən “Azərçay” davam etdirir (20.9%). Sorğuya cəlb olunanlar evlərində mövcud olan 36 adda qara çay markasını qeyd ediblər. Evlərdə olan bu markaları Azərbaycanda ən böyük çay idxal/istehsalçısı olan 2 şirkət (“Beta” MMC və “Azərsun Holdinq”) arasında böldükdə məlum olur ki, hər iki şirkət demək olar ki, bərabər paya malikdirlər. Beləki, bu bölgüyə əsasən evlərdə olan markalar arasında “Beta” şirkətinin (“Beta””Champion”, “Xəzər” və s.) payı 41.3%, “Azərsun Holdinq”in (“Berqa”, “Azərçay”, “Final" və s.) payı isə 41.2%-dir. Çay brendlərinin Azərbaycan üzrə istehlak xəritəsinə baxdıqda məlum olur ki, yalnız Dağlıq-Şirvan iqtisadi rayonunda və Şəki-Zaqatala iqtisadi rayonlarını çıxmaq şərti ilə Bakı şəhəri daxil qalan iqtisadi rayonların hamısında “Beta Tea” daha çox istifadə edilir. Dağlıq-Şirvan iqtisadi rayonunda “Beta Tea” və “Champion” demək olar ki, eyni səviyyədə istifadə edilir (ilk yerləri bu iki marka bölüşür) və Şəki-Zaqatala iqtisadi rayonunda isə “Final” “Beta Tea”ni az fərqlə də olsa qabaqlayır (1-ci yerdə “Final”, iknici yerdə isə “Beta Tea”dir).Amma maraqlı bir tapıntı ondan ibarətdir ki, əhalinin gəlir səviyyəsi artdıqca “Beta Tea”ni “Berga”ya dəyişənlər artır. Keçən ilki nəticələrdən müşahidə olunur ki, “Beta Tea” mövqeyini 6.6% möhkəmlədib (2018 -30.8% ; 2019 – 37.4%), “Champion”un isə mövqeyini “Azərçay”a uduzub (2018 – “Champion” -14.4%; “Azərçay” – 14,3% : 2019 –“Champion” -17.9%; “Azərçay”-20.9%).

 

Araşdırma ilə daha ətraflı buradan tanış ola bilərsiniz.

 

06.05.2019 14:59

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ