Azərbaycanlılıarın ən çox üstünlük verdiyi çay markaları - ARAŞDIRMA
“Business Insight” şirkəti “Marka Mənsubiyyəti Araşdırması” ilə bağlı növbəti sorğusunu həyata keçirib.
Sorğular Bakı şəhəri də daxil olmaqla Azərbaycanı təmsil edən 8 iqtisadi rayonda 1270 respondentlə həyata keçirilib.
“Marja” xəbər verir ki, araşdırmada deyilir:
TƏK ŞƏXSİYYƏT VƏSİQƏSİLƏ 15 DƏQİQƏYƏ KREDİT!
““Beta Tea” Azərbaycanlılıarın ən çox üstünlük verdiyi çay markasıdır. Araşdırma nəticələri göstərir ki, orta hesabla hər 5 evdən ikisində “Beta Tea” çaylarından istifadə edilir. Siyahıda 2-ci olaraq “Berga” brendi gəlir. Üçüncü yerdə isə siyahını hər 5 evdən birində rast gəlinən “Azərçay” davam etdirir (20.9%). Sorğuya cəlb olunanlar evlərində mövcud olan 36 adda qara çay markasını qeyd ediblər. Evlərdə olan bu markaları Azərbaycanda ən böyük çay idxal/istehsalçısı olan 2 şirkət (“Beta” MMC və “Azərsun Holdinq”) arasında böldükdə məlum olur ki, hər iki şirkət demək olar ki, bərabər paya malikdirlər. Beləki, bu bölgüyə əsasən evlərdə olan markalar arasında “Beta” şirkətinin (“Beta””Champion”, “Xəzər” və s.) payı 41.3%, “Azərsun Holdinq”in (“Berqa”, “Azərçay”, “Final" və s.) payı isə 41.2%-dir. Çay brendlərinin Azərbaycan üzrə istehlak xəritəsinə baxdıqda məlum olur ki, yalnız Dağlıq-Şirvan iqtisadi rayonunda və Şəki-Zaqatala iqtisadi rayonlarını çıxmaq şərti ilə Bakı şəhəri daxil qalan iqtisadi rayonların hamısında “Beta Tea” daha çox istifadə edilir. Dağlıq-Şirvan iqtisadi rayonunda “Beta Tea” və “Champion” demək olar ki, eyni səviyyədə istifadə edilir (ilk yerləri bu iki marka bölüşür) və Şəki-Zaqatala iqtisadi rayonunda isə “Final” “Beta Tea”ni az fərqlə də olsa qabaqlayır (1-ci yerdə “Final”, iknici yerdə isə “Beta Tea”dir).Amma maraqlı bir tapıntı ondan ibarətdir ki, əhalinin gəlir səviyyəsi artdıqca “Beta Tea”ni “Berga”ya dəyişənlər artır. Keçən ilki nəticələrdən müşahidə olunur ki, “Beta Tea” mövqeyini 6.6% möhkəmlədib (2018 -30.8% ; 2019 – 37.4%), “Champion”un isə mövqeyini “Azərçay”a uduzub (2018 – “Champion” -14.4%; “Azərçay” – 14,3% : 2019 –“Champion” -17.9%; “Azərçay”-20.9%).
Araşdırma ilə daha ətraflı buradan tanış ola bilərsiniz.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 7 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
Bakı Fond Birjası “2024-2026-cı illər üzrə Strateji İnkişaf Planı”nı təqdim etdi
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
SOCAR və “Qazprom”un prezidentləri qaz sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edib
-
10 saat əvvəl
“Rox Motor” avtomobil brendi artıq rəsmi olaraq Azərbaycanda!
-
10 saat əvvəl
Sahəsi 2 hektar olan qum-çınqıl yatağı cəmi 14 min manata şirkətin istifadəsinə verildi
- 11 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
-
11 saat əvvəl
"Əlavə sərmayə qoyuruq ki, Avropa ölkələrini qaz təchizatı məsələsində dəstəkləyək"
-
11 saat əvvəl
bp şirkəti Dərinsulu Günəşli platformasında hasilatı müvəqqəti dayandırır
- 12 saat əvvəl