Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Vergilər Nazirliyinin xidmət mərkəzlərinə edilən müraciətlərin sayı 50 faizdən çox artıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Vergilər Nazirliyinin xidmət mərkəzlərinə edilən müraciətlərin sayı 50 faizdən çox artıb

Sahibkarların  vergi qanunvericiliyinin və inzibatçılığının tətbiqi məsələləri barədə sualları kəskin artıb


 

Metronun "Nərimanov" stansiyasının yaxınlığında, Ağa Nemətulla küçəsi-44 ünvanda yerləşən Vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzi saat 09:00-dan 18:00-dək fasiləsiz rejimdə çalışır və hər gün yüzlərlə vergi ödəyicisinə birbaşa xidmət göstərir. Sahibkarlar burada müxtəlif vergi xidmətlərindən istifadə edirlər. Burada vergilər barədə məlumat və izahatlar almaq, vergi ödəyicilərinin və təsərrüfat subyektlərinin (obyektlərinin) qeydiyyatını, qeydiyyatdan çıxarılmasını həyata keçirmək, vergi bəyannamələrini və müxtəlif hesabatları təqdim etmək, nəzarət-kassa aparatlarını qeydiyyata salmaq və qeydiyyatdan çıxarmaq, müxtəlif sənəd və arayışlar əldə etmək və s. xidmətlərdən faydalanmaq mümkündür.

 

Bu ilin əvvəlindən vergi qanunvericiliyində və inzibatçılığında baş verən dəyişikliklərdən sonra Vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzi də öz işini yeni tələblərə uyğunlaşdırmaq üçün bir sıra yeniliklər edib. Elə buradaca qeyd edək ki, mərkəzdə aparılmış yenidənqurma işlərindən sonra ödəyicilərə ümumilikdə 29 masa xidmət göstərəcək. Bu isə gün ərzində xidmət alan vergi ödəyicilərinin sayının artmasına və onlara göstərilən xidmətlərin keyfiyyətinin yüksəlməsinə imkan verəcək. Əvvəllər gün ərzində orta hesabla 400-500 vergi ödəyicisi qəbul edildiyi halda. hazırda bu göstəricinin 2 dəfə artırılması mümkündür.

 

Vergilər Nazirliyinin Kiçik sahibkarlıqla iş departamentinin direktor müavini İlkin Həsənov deyir: "Bu ilin əvvəlindən vergi qanunvericiliyində və inzibatçılığında baş verən dəyişikliklər sosial sığorta hesabatlarının Vergilər Nazirliyinə təqdim edilməsini nəzərdə tutur. Bu səbəbdən də Vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə edilən müraciətlərin sayında ciddi artımlar müşahidə olunur. Ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə bu il Vergilər Nazirliyinin xidmət mərkəzlərinə edilən müraciətlərin sayı 50 faizdən çox artıb. Buna görə də nazirlik tərəfindən xidmət mərkəzlərinin genişləndirilməsi, yeni xidmət mərkəzlərinin yaradılması ilə əlaqədar müəyyən işlər həyata keçirilir. Bu ilin əvvəlində "Binə" və "Sədərək" ticarət mərkəzlərində xidmət mərkəzləri istifadəyə verilib. Nərimanov rayonunda fəaliyyət göstərən xidmət mərkəzi isə genişləndirilib".

 

Bununla yanaşı, Vergilər Nazirliyi tərəfindən elektron xidmətlər də göstərilir. Hazırda bu xidmətlərin həm təkmilləşdirilməsi, həm də sayının artırılması istiqamətində işlər davam etdirilir.

 

Yeri gəlmişkən, Vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzində müasir standartlara uyğun olaraq "Özünəxidmət guşəsi" yaradılıb. İnternetə girişi olan kompüter avadanlıqları ilə təchiz edilmiş "Özünəxidmət guşəsi"nin təyinatı ondan ibarətdir ki, vergi ödəyiciləri buradakı masalara yaxınlaşmaqla öz hesabatlarını təqdim etsinlər, yaxud Vergilər Nazirliyi tərəfindən təqdim edilən elektron xidmətlərdən fərdi şəkildə yararlana bilsinlər. "Özünəxidmət guşəsi"ndəki masalarda xidmət alan vergi ödəyicilərinə Vergilər Nazirliyinin əməkdaşları tərəfindən lazımi kömək göstərilir. Nazirliyin əməkdaşları vergi ödəyicilərinin hər hansı sualı yarandıqda onlara metodiki yardım edirlər.

 

PULSUZ SEMİNARA QATIL, QAZANMAĞI ÖYRƏN!

 

© Vergilər

15.07.2019 06:23

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ