Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

“Embafinans”dan imic araşdırması

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“Embafinans”dan imic araşdırması

BOKT “Embafinans” MMC-nin istehlakçıları arasında imici ilə bağlı araşdırma aparılmışdır.

 

Şirkətdən "Marja"ya daxil olmuş məlumata görə, araşdırma istehlakçılar arasında telefon zəngləri və sosial şəbəkələrdə elektron anket vasitəsilə keçirilən sorğuya əsasən həyata keçirilmişdir. Sorğu, göstərilən xidmətin səviyyəsi, kredit şərtləri, kommunikasiya üsulları və perspektiv inkişaf kimi mühüm meyarlara əsasən aparılıb.

 

Sorğu 2017-ci ilin birinci rübü ərzində BOKT “Embafinans” MMC-nin Biznesin inkişafı Şöbəsi tərəfindən həyata keçirilib. Qeyd edək ki, sorğuda BOKT “Embafinans” MMC-nin 15000 – dən çox müştərisi iştirak edib

 

Sorğu zamanı istehlakçıların ehtiyacları, şirkət haqqında fikirləri və göstərilən xidmətlərin səviyyəsi araşdırılıb.

 

Beləliklə ...

 

-istehlakçıların 98.2%-ı şirkət ilə rahat kommunikasiya qurub kredit məhsulları haqqında rahat məlumat ala bilir,

-98.8%-i göstərilən xidmətdən razı qalıb,

- 84.8%-ıi əməkdaşlarımızın unsiyyət və peşəkarlığını müsbət qiymətlandirir,

-62.2%-i təkrar olaraq “Embafinans” müştərisi olmaq istəklərini bildirdi.

 

Qeyd edək ki, aponentlər arası şirkətin tanınması 80% təşkil edib.

 

Əlavə olaraq aponentlər tərəfindən şirkətin yeni xidmət və təklifləri gözlənildiyi və yeni kampaniya və kredit məhsullarına ehtiyaclarının olması müşahidə olunur.

 

#RAHATMEBELKREDITI

#SIZINFIKIRINIZVACIBDIR

 

 https://www.facebook.com/embafinans/

 https://www.instagram.com/embafinans/

25.04.2017 10:19

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ