Norm Sementin loqistika uğurunun əsasları - FOTO

İnkişaf etmiş ölkələrin təcrübəsi göstərir ki, müasir şirkətlərdə loqistika strateji əhəmiyyətə malikdir.
Müasir loqistika müxtəlif fəaliyyət sahələrini bir prosesdə cəmləşdirən idarətetmə funksiyasıdır. Loqistika xaricdə artıq uzun müddətdir ki, biznesin ən çox istifadə etidiyi instrumentlərindən birinə çevrilib. Və, bu sahənin vəziyyəti şirkətin maliyyə və istehsal fəaliyyətinin xarakterizə etmək üçün əsas göstəricilərdən biri sayılır.
Azərbaycanda bu sahə nisbətən yeni olsa da, bəzi şirkətlər onun səmərəsindən lazımınca faydalana bilirlər. Belə şirkətlərdən biri də, fəaliyyətinin bütün istiqamətlərində yüksək keyfiyyətə, müştəri məmnuniyyətinə, davamlı inkişafa önəm verən, inşaat sənayesində aparıcı mövqeyə malik Norm Sementdir.
Norm sementlərinin daşınması Almaniyanın MAN, Mercedes-Benz və DAF avtomaşınları vasitəsilə həyata keçirilir. Bu avtomaşınlar Avro-4 və 5 standartlarının tələblərinə cavab verir. Daşınmada istifadə edilən qoşqu vasitələri Almaniyanın Spitzer, Feldbinder, Kaessbohrer şirkətlərinin istehsalıdır.
Zavodun qalaq məhsullarını daşıyan nəqliyyat vasitələrinin üzərində NORM loqosu əks etdirilir və hər birində təqribən 30 ton sement daşınır.
Nəqliyyat vasitəsi Norm Sement zavodunda yükləndikdən sonra çənin giriş qapaqları və çıxış xətti nömrələnmiş plomb vasitəsilə plomblanır. Nəqliyyat vasitəsi zavodu tərk etdikdə müştəriyə dərhal SMS və Email vasitəsilə məhsulun adı və markası, yükün çəkisi, nəqliyyat vasitəsinin nömrə nişanı, sürücünün adı və mobil nömrəsi göndərilir. Təyinat məntəqəsinə çatdıqda, bu barədə müştəriyə ikinci SMS və Email göndərilir.
Norm məhsullarının daşınması zamanı müştəriyə nəqliyyat vasitəsini GPS sistemi vasitəsilə izləmək imkanı verilir, bunun üçün müştəri GPS portala daxil olur və nəqliyyat vasitəsini bütün marşrut boyu izləyə bilir.
Zavodun qalaq məhsullarını daşıyan nəqliyyat vasitələrində şəffaf boru quraşdırılmışdır ki, bu da məhsulun tam həcmdə boşalmasını izləməyə imkan verir.
Şirkətin logistika fəaliyyətinin başlıca məqsədi müştəri məmnunluğudur və müəssisə bu sahədə fəaliyyətini durmadan təkmilləşdirir.
Müştərilərin xəbərləri

Birbank əngəlsiz bankçılıq sahəsində inqilabi yeniliyə imza atdı: “İşarət dili ilə videozəng xidməti” təqdim edildi
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 15 saat sonra
- 57 d. əvvəl
-
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycan Zərgərlər Assosiasiyası: "Qızılın bir unsiyası 4 000 dollara qədər bahalaşa bilər"
-
1 saat əvvəl
Vergi Xidməti əmək haqqına vergi güzəştlərinin bitməsi ilə bağlı məsələyə münasibət bildirib
-
2 saat əvvəl
“SmartYurd” adlı rəqəmsal yataqxana idarəetmə sistemi yaradılıb
-
2 saat əvvəl
Azərbaycan şirkəti dünyanın tanınmış brendinin məhsullarını istehsal edəcək - MÜQAVİLƏ İMZALANIB
-
2 saat əvvəl
Dərnəgül tikinti materialları bazarının köçürüləcəyi yer bəlli oldu - FOTOLAR
-
3 saat əvvəl
Azercell “Talassemiyasız həyat naminə!” proqramı çərçivəsində qanvermə aksiyası keçirib
-
4 saat əvvəl
Aeroportda yeni taksi qiymətləri ilə bağlı aidiyyəti qurumlara müraciət ünvanlanacaq
-
4 saat əvvəl
Alibaba-nın səhmələrinin qiyməti son 4 ilin ən yüksək səviyyəsinə qalxıb
Son Xəbərlər

Epoint və DataPay-dən yenilik - Tam rəqəmsal kassa sifarişi

38,5 milyon manat Lənkəranın kanalizasiyası üçün getdi

Azərbaycan Halal Biznes Forumu keçiriləcək - TARİX

“SmartYurd” adlı rəqəmsal yataqxana idarəetmə sistemi yaradılıb

Aeroportda yeni taksi qiymətləri ilə bağlı aidiyyəti qurumlara müraciət ünvanlanacaq
Ən çox oxunanlar

Sentyabrın 25-də gözlənilən hava şəraiti

Avropa bankı Azərbaycanda ilk istiqraz buraxılışına hazırlaşır

Rasional liderlik, ənənəvi liderlik, xarizmatik liderlik

“Bakcell” regionun ən nüfuzlu innovasiya sammitinin tərəfdaşıdır
