Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Bakıda keçiriləcək “Digital Marketing Conference” 2023-ün spikerləri bəlli oldu!

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Bakıda keçiriləcək “Digital Marketing Conference” 2023-ün spikerləri bəlli oldu!
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

“Rəqəmsal minimalizm” konsept mesajı ilə ilə 11 iyun 2023-ci il tarixində “Four Seansons Hotel Baku”da 500 nəfərin iştirakı ilə baş tutacaq “Digital Marketing Conference” (DMC23) spikerləri məlum olub.

“Facemark” MMC təşkilatçılığı və “Code Academy” tədris müəssisəsinin baş sponsorluğu və tərəfdaşlığı ilə 2015-ci ildən etibarən təşkil olunan konfransın hədəfi rəqəmsal marketinq sahəsinin inkişafına dəstək olmaq, ölçülə bilən və effektiv olan marketinq alətlərini və ilin trendlərini müzakirə edərək yerli kadrların daha da təkmilləşdirilməsini hədəfləyir.

3 moderator və 14 spiker “Yaradıcı kontent və Müştəri cəlbi”, “Rəqəmsal Strategiyalar və ROI Optimizasiyası”, “Müştəri Davranışına Data-əsaslı Yanaşma” panelləri üzrə müxtəlif mövzuları müzakirə edəcəklər.

Code Academy” tədris müəssisəsinin Marketinq və Kommunikasiyalar Departamentinin rəhbəri Gülşən Cumayevanın moderator olduğu “"Yaradıcı kontent və müştəri cəlbi" panelində Rafineri şirkətinin Partneri Emre Kaplan, Trilogy News şirkətinin kreativ strategiya direktoru Göktuğ Sarı, Havas Azərbaycan şirkətinin rəhbəri Hüseyn Hüseynov, Ağıllı Nağıllar şirkətinin təsisçisi İlham Əkbərli və Endorphin şirkətinin təsisçisi Orxan Kərimov  təcrübələrini bölüşəcəklər.

Adsnerd şirkətinin rəhbəri,  Google Premier Partnyoru və reklam eksperti Kamal Allazovun moderatorluğu ilə “Rəqəmsal Strategiyalar və ROI Optimizasiyası” paneli baş tutacaq. Panelin spikerləri - Kapital Bank-ın Rəqəmsal Marketinq üzrə Proses Sahibi Kamran Babaşov, Evido  şirkətinin ölkə üzrə meneceri Fərid Əfəndi, Google şirkətinin Media Effektivliyi üzrə Baş Mütəxəssisi Mariia Bocheva və “Digital Marketing Institute”un Global Account Manageri Sean Kenny rəqəmsal dünyaya dair  fikir mübadiləsi aparacaqlar.

Code Academy tədris müəssisəsinin rəqəmsal marketinq üzrə proqram rəhbəri Sərvər Cəfərovun moderatorluğu ilə "Müştəri Davranışına Data-əsaslı Yanaşma" paneli baş tutacaq.

Reel Agentliyinin təsisçi və CEO-su Cəfər Nəcəfov, ABB-nin rəqəmsal marketinq şöbəsinin rəhbəri Nərgiz Əhmədova, Azerconnect şirkətinin Machine Learning Mühəndisi Nicat Zeynalov, AzInTelecom şirkətinin Rəqəmsal Marketinq bölməsinin rəhbəri Şəmistan İsayev və OnDigital Agentliyinin təsisçisi Zamin Namazov bu panelin spikerləri olacaqdır.

Bu il sayca VI dəfə keçiriləcək “Digital Marketing Conference” 2023-ə bilet əldə etmək və tədbir ilə bağlı daha ətraflı məlumatla tanış olmaq üçün rəsmi internet səhifəsinə (www.dmcbaku.az) keçid edə və sosial media hesablarını izləyə bilərsiniz.

Facebook: https://www.facebook.com/dmcbaku.az/

İnstaqram: https://www.instagram.com/dmcbaku.az/

Linkedln:https://www.linkedin.com/company/digital-marketing-conference/

Rəqəmsal minimalizm Digital Marketing Conference CodeAcademy Facemark Kamal Allazov Sərvər Cəfərov eel Agentliyi Cəfər Nəcəfov Nərgiz Əhmədova Azerconnect Nicat Zeynalov AzInTelecom Şəmistan İsayev OnDigital Zamin Namazov
26.05.2023 10:40

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ