“Azercell Telekom” MMC-nin Müştəri Məmnuniyyəti Sistemi beynəlxalq qiymətləndirmədən keçib
Ölkənin aparıcı mobil operatorunun beynəlxalq ISO 10002:2018 sertifikatına uyğunluğu növbəti dəfə təsdiq edilib
(®) “Azercell Telekom” MMC Müştəri Xidmətləri sahəsində beynəlxalq standartlara uyğunluq üzrə resertifikasiya auditini uğurla bitirib. Lider mobil operator ISO 10002:2018 Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılmasına dair təlimatlar standartına uyğunluq üzrə növbəti dəfə sertifikatla təltif olunub. Keyfiyyət auditi “Büro Veritas Azeri” MMC tərəfindən aparılıb.
ISO (Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı) ümumdünya milli standartlar qurumları (ISO üzv qurumları) federasiyasıdır. ISO 10002:2018 beynəlxalq standart məhsul və xidmətlərlə əlaqəli şikayətlərin qurumlara daxil olması, onların nəzərə alınması, cavablandırılıb həll olunması prosesini qiymətləndirir. Həmçinin, şikayətlərə baxılması işinin daha effektiv şəkildə həyata keçirilməsi üzrə tələbləri müəyyən edir. Xatırladaq ki, “Azercell Telekom” ilk dəfə hələ 2011-ci ilin aprelində ISO 10002 Standartı üzrə uyğunluq sertifikatını əldə edib.
“Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik” strateji məqsədinə sadiq qalaraq müasir texnologiyalar və biznes həllər vasitəsi ilə müştərilərinin həyat keyfiyyətini yüksəltməyi hədəfləyən Azercell hazırda öz abunəçilərinə çoxçeşidli servis kanallarıyla xidmət göstərir. Müştərilər Telefon Mərkəzi, Ön Masa Ofisləri və Azercell Eksklüzivləri, Onlayn Müştəri Xidmətləri, Azercell-in rəsmi Sosial Media Platformaları üzərindən öz suallarını, şikayət və təkliflərini bildirmək imkanına malikdirlər. Abunəçi sorğularının cavablandırılması istiqamətində “Azercell Telekom” MMC-nin təqdim etdiyi daha bir həll “Kabinetim” tətbiqidir. Azercell-in abunəçiləri bu tətbiq üzərindən Azərbaycan, rus və ingilis dillərində onlayn çat vasitəsilə müştəri xidmətlərinə müraciət edə, təqdim olunan müxtəlif xidmətlərə qoşula və sorğularına cavab ala bilir. Mobil operator müraciətlərə effektiv və səmərəli şəkildə baxılması, onların mümkün qədər tez həll edilməsi prinsiplərinə üstünlük verir, müştəri məmnuniyyətinin artırılmasını hədəfləyir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
4 gün sonra
Çoxlu Çin şirkətləri Azərbaycana gəlirlər -TƏRƏFDAŞ AXTARIRLAR
-
11 saat əvvəl
Prezident Administrasiyası yeni məlumat yaydı - Şahin Mustafayev rəhbər təyin edilib
- 11 saat əvvəl
-
- 14 saat əvvəl
-
1 gün əvvəl
"Dolların məzənnəsi 2023-cü ilin sonuna kimi 94 rubl təşkil edəcək"
-
1 gün əvvəl
“AzerGold” qiymətli metalların satışından 1 milyard manatdan çox gəlir əldə edib
-
1 gün əvvəl
Azərbaycan bankının Gürcüstandakı törəməsinin Baş direktoru işdən çıxıb
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Aqrar Sığorta Fondu Bakıda və bölgələrdə - Təqaüdlü Təcrübə Proqramına başlayır
-
1 gün əvvəl
Qanunları pozduğu iddia olunmuş şirkətin fəaliyyətinin dayandırılmasına qərar verildiyi bildirilir
- 1 gün əvvəl

Çoxlu Çin şirkətləri Azərbaycana gəlirlər -TƏRƏFDAŞ AXTARIRLAR

Prezident Administrasiyası yeni məlumat yaydı - Şahin Mustafayev rəhbər təyin edilib

İstirahət günü hava necə olacaq? - PROQNOZ

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Bazar ertəsinin rəsmi məzənnəsi açıqlandı

Türkiyə 8 ayda 37 milyon nəfərə yaxın turist qəbul edib

Qanunları pozduğu iddia olunmuş şirkətin fəaliyyətinin dayandırılmasına qərar verildiyi bildirilir

Yasamalda aylıq 539 manata mənzil

8 ölkədən Azərbaycana gələnlərin sayı daha kəskin artıb

PAŞA Bank növbəti dəfə “SIBOS" beynəlxalq sərgisində iştirak edib

“Legion Financial” istiqrazlarına 7 investor 7 sifariş təqdim etdi

“Çin şirkətləri və məhsulları Sərgisi”nə qeydiyyat davam edir!
