Hindistan brendlərinin dəyəri 2 trilyon dollara yaxınlaşıb
Hindistanın ən yaxşı 100 markasının ümumi dəyəri keçən il artaraq 2 trilyon ABŞ dollarına yaxınlaşıb.
Bu barədə “Brand Finance” konsaltinq şirkətinin araşdırmasından məlum olur.
Qeyd olunub ki, “Tata Group” konqlomeratı ölkənin ən bahalı brendi olaraq qalır - onun dəyəri il ərzində 10,3% artaraq 26,4 milyard ABŞ dolları təşkil edib. “Tata Group” ən bahalı brendlərin qlobal siyahısında yeddinci yeri tutur.
Vurğulanıb ki, son iki il ərzində “Tata Group” rəqəmsallaşma və yeni texnologiyaların tətbiqi ilə əhəmiyyətli strateji transformasiyaya məruz qalıb
İkinci yerdə proqram təminatı istehsalçısı “Infosys” qərarlaşıb. Brendin dəyəri 13,01 milyard ABŞ dollardır.
Üçüncü sırada “Life Insurance Corporation” (9,76 milyard dollar) sığorta şirkətidir. Daha sonra “Airtel” telekommunikasiya operatoru (7,53 milyard ABŞ dolları) və “Reliance Industries” konqlomeratıdır (7,36 milyard ABŞ dolları).
© Report
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 11 d. əvvəl
- 19 d. əvvəl
-
47 d. əvvəl
“AzerGold” QSC-nin 1-ci rübdə pərakəndə satış gəliri 8% artıb
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“Jolly Joker”in ilk qlobal məkanı “Jolly Joker Bakı”da Yıldız Tilbe izdihamı
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
AQTA “ekspertlər” barəsində hüquq-mühafizə orqanlarına müraciət edəcək
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
"Şərq-Qərb" ASC-nin rəhbərliyi növbəti müddətə təyin ediləcək
-
2 saat əvvəl
Təmir və quraşdırma şirkəti ötən il 2 milyon manatdan çox xalis mənfəət əldə edib