Dövlət şirkətləri bazarda qalmaq üçün hərəkətə keçiblər
“Aztelekom” və “Baktelecom” müştəri məmnuniyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində tədbirlər həyata keçirir
“Aztelekom” MMC və “Bakı Telefon Rabitəsi” MMC müştəri təcrübələrinin yüksəldilməsi məqsədilə çağrı mərkəzləri vasitəsilə aparılan xidmətin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması istiqamətində fəaliyyətini davam etdirir.
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin yaydığı məlumatda bildirilir ki, bu məqsədlə müraciətlərin ATS, rabitə xidmətləri mərkəzləri və filiallardan çağrı mərkəzlərinə yönləndirilməsi qurum tərəfindən geniş şəkildə təşviq edilir.
Görülən işlərin nəticəsidir ki, şirkətin “170” və “155” çağrı mərkəzləri tərəfindən 2023-cü ilin ilk yarımilində 703 min zəng emal olunub. Bu da ötən ilin müvafiq dövründə qeydə alınmış göstərici ilə müqayisədə 32% çoxdur.
Yaranmış tələbə uyğun olaraq, “Aztelekom” və “Baktelecom”da Müştəri əlaqələri departamentlərinin əməkdaş sayı artırılıb və görülən işlərin nəticəsi kimi Cəmiyyətlərdə 2023-cü ilin birinci yarımilində 2022-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə çağrı mərkəzlərinin xidmət səviyyəsində və müraciətlərin həlli göstəricisində 3% artıma nail olunub.
Şirkət tərəfindən həyata keçirilən Regionlaşma Proqramı çərçivəsində 2022-ci ildə mərkəzləşdirilmiş “Sorğuların İcrasına Nəzarət Sistemi” proqram təminatı istifadəyə verilib. Sözügedən təminat bütün region və abunə şöbələrində müştəri müraciətlərinin vahid formatda qəbul və emalını həyata keçirməyə imkan yaradır. Mərhələli şəkildə tətbiq edilən proqram təminatının cari ilin mart ayından etibarən bütün region və şöbələrdə istifadəsi təmin olunub.
Bundan əlavə, şirkətin müştəri xidməti funksiyasını həyata keçirən heyətin peşəkarlığının yüksəldilməsi, standartlar və məhsullarla bağlı məlumatlılığın artırılması üçün daxili və xarici təlimlərə cəlb olunması prosesi davam edir.
Xatırladaq ki, 2022-ci il ərzində “Aztelekom”da regionlarda Müştəri Loyallığı İndeksində (Net Promoter Score – NPS) 2021-ci illə müqayisədə 23 bal, “Baktelecom”da isə həmin göstəricidə 18 bal artım qeydə alınıb.
Qeyd edək ki, “Aztelekom” dövlət-özəl tərəfdaşlıq modeli əsasında bir neçə telekommunikasiya operatorunun birgə səyləri nəticəsində həyata keçirilən “Onlayn Azərbaycan” layihəsinin əsas operatorudur. Layihə çərçivəsində GPON texnologiyası əsasında sürətli və kəsintisiz fiber-optik şəbəkənin qurulması həyata keçirilir. Bu günə qədər 1,17 milyondan artıq ev təsərrüfatı bu texnologiya əsasında sürətli və kəsintisiz fiber-optik internetlə əhatə olunub. Bu da hazırda ölkədə mövcud olan ev təsərrüfatlarının 44%-ni təşkil edir.
Layihənin əsas məqsədi dövlət-özəl tərəfdaşlıq modeli əsasında bir neçə telekommunikasiya operatorunun birgə səyləri nəticəsində 2024-cü ilin sonuna qədər minimum 25 Mbit/s internet sürəti ilə bütün ölkəni əhatə edən genişzolaqlı şəbəkə qurmaqdan ibarətdir. “Aztelekom” layihə çərçivəsində sürəti 100 Mbit/s-dək internet xidməti təqdim edir.
Məlumat üçün qeyd edilib ki, ölkədə genişzolaqlı internetin sürəti ilə bağlı beynəlxalq hesabatlarda əvvəlki aylarda olduğu kimi müsbət dinamika davam edir. “Ookla” şirkəti tərəfindən iyun ayında dərc edilən hesabatda ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə internet sürətinin 22 Mbit/s-dən 29,47 Mbit/s-ə yüksəldiyi qeyd olunur.
Müştərilərin xəbərləri

Mələk İnvestorlar Məktəbi — Azərbaycanda yeni nəsil investor mədəniyyətinin formalaşması üçün platforma
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 15 d. əvvəl
- 40 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
1 saat əvvəl
Türkiyə Lirəsi ardıcıl 4-cü gündür ucuzlaşır - DOLLAR/TL YENİ ƏN YÜKSƏK SƏVİYYƏSİNƏ ÇATIB
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
"Azəristiliktəchizat" Asiya İnkişaf Bankı ilə gələcək inkişaf strategiyası hazırlayır
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Türkiyənin tekstil və geyim sektorunda 316 min nəfər işdən çıxarılıb
-
2 saat əvvəl
Qırmızı Ürəklər Fondu və Cüdo Federasiyası əməkdaşlığa başladı
- 3 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Türkiyənin tekstil şirkəti "Colins" ölkədə fabrikini bağlayıb, istehsalını Misirə köçürüb
Son Xəbərlər

Milyarder Cef Bezosdan 2045 proqnozu

Sabah Bakıda bal yarmarkası fəaliyyətə başlayır

Türkiyə Lirəsi ardıcıl 4-cü gündür ucuzlaşır - DOLLAR/TL YENİ ƏN YÜKSƏK SƏVİYYƏSİNƏ ÇATIB

Avrozonada inflyasiya hədəfin üzərinə yüksəlib

BOKT 16 faizlə borc alır - HƏRRAC TARİXİ

Türkiyənin tekstil və geyim sektorunda 316 min nəfər işdən çıxarılıb

Qırmızı Ürəklər Fondu və Cüdo Federasiyası əməkdaşlığa başladı
Ən çox oxunanlar

EY İlin İş Adamı 2026 müsabiqəsinə ərizə qəbulu başlayıb

Türkiyənin tekstil şirkəti "Colins" ölkədə fabrikini bağlayıb, istehsalını Misirə köçürüb

Oktyabrın 18-də gözlənilən hava şəraiti

Baku Steel Company ətraf mühitin mühafizəsinə töhfəsini gücləndirir: təxminən 3000 ağac əkilib

Azərbaycan şirkətinin nizamnamə kapitalı 16,5 milyon manat azaldılıb
