Dövlət şirkətləri bazarda qalmaq üçün hərəkətə keçiblər
“Aztelekom” və “Baktelecom” müştəri məmnuniyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində tədbirlər həyata keçirir“Aztelekom” MMC və “Bakı Telefon Rabitəsi” MMC müştəri təcrübələrinin yüksəldilməsi məqsədilə çağrı mərkəzləri vasitəsilə aparılan xidmətin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması istiqamətində fəaliyyətini davam etdirir.
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin yaydığı məlumatda bildirilir ki, bu məqsədlə müraciətlərin ATS, rabitə xidmətləri mərkəzləri və filiallardan çağrı mərkəzlərinə yönləndirilməsi qurum tərəfindən geniş şəkildə təşviq edilir.
Görülən işlərin nəticəsidir ki, şirkətin “170” və “155” çağrı mərkəzləri tərəfindən 2023-cü ilin ilk yarımilində 703 min zəng emal olunub. Bu da ötən ilin müvafiq dövründə qeydə alınmış göstərici ilə müqayisədə 32% çoxdur.
Yaranmış tələbə uyğun olaraq, “Aztelekom” və “Baktelecom”da Müştəri əlaqələri departamentlərinin əməkdaş sayı artırılıb və görülən işlərin nəticəsi kimi Cəmiyyətlərdə 2023-cü ilin birinci yarımilində 2022-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə çağrı mərkəzlərinin xidmət səviyyəsində və müraciətlərin həlli göstəricisində 3% artıma nail olunub.
Şirkət tərəfindən həyata keçirilən Regionlaşma Proqramı çərçivəsində 2022-ci ildə mərkəzləşdirilmiş “Sorğuların İcrasına Nəzarət Sistemi” proqram təminatı istifadəyə verilib. Sözügedən təminat bütün region və abunə şöbələrində müştəri müraciətlərinin vahid formatda qəbul və emalını həyata keçirməyə imkan yaradır. Mərhələli şəkildə tətbiq edilən proqram təminatının cari ilin mart ayından etibarən bütün region və şöbələrdə istifadəsi təmin olunub.
Bundan əlavə, şirkətin müştəri xidməti funksiyasını həyata keçirən heyətin peşəkarlığının yüksəldilməsi, standartlar və məhsullarla bağlı məlumatlılığın artırılması üçün daxili və xarici təlimlərə cəlb olunması prosesi davam edir.
Xatırladaq ki, 2022-ci il ərzində “Aztelekom”da regionlarda Müştəri Loyallığı İndeksində (Net Promoter Score – NPS) 2021-ci illə müqayisədə 23 bal, “Baktelecom”da isə həmin göstəricidə 18 bal artım qeydə alınıb.
Qeyd edək ki, “Aztelekom” dövlət-özəl tərəfdaşlıq modeli əsasında bir neçə telekommunikasiya operatorunun birgə səyləri nəticəsində həyata keçirilən “Onlayn Azərbaycan” layihəsinin əsas operatorudur. Layihə çərçivəsində GPON texnologiyası əsasında sürətli və kəsintisiz fiber-optik şəbəkənin qurulması həyata keçirilir. Bu günə qədər 1,17 milyondan artıq ev təsərrüfatı bu texnologiya əsasında sürətli və kəsintisiz fiber-optik internetlə əhatə olunub. Bu da hazırda ölkədə mövcud olan ev təsərrüfatlarının 44%-ni təşkil edir.
Layihənin əsas məqsədi dövlət-özəl tərəfdaşlıq modeli əsasında bir neçə telekommunikasiya operatorunun birgə səyləri nəticəsində 2024-cü ilin sonuna qədər minimum 25 Mbit/s internet sürəti ilə bütün ölkəni əhatə edən genişzolaqlı şəbəkə qurmaqdan ibarətdir. “Aztelekom” layihə çərçivəsində sürəti 100 Mbit/s-dək internet xidməti təqdim edir.
Məlumat üçün qeyd edilib ki, ölkədə genişzolaqlı internetin sürəti ilə bağlı beynəlxalq hesabatlarda əvvəlki aylarda olduğu kimi müsbət dinamika davam edir. “Ookla” şirkəti tərəfindən iyun ayında dərc edilən hesabatda ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə internet sürətinin 22 Mbit/s-dən 29,47 Mbit/s-ə yüksəldiyi qeyd olunur.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
10 saat əvvəl
Bank Respublika ABŞ-də Azəbaycanın ilk bankçılıq missiyasında iştirak etdi
-
16 saat əvvəl
Vaşinqtonda "Rabitəbank" və “Bank of New York Mellon” arasında görüş keçirilib
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Bakı Fond Birjası “2024-2026-cı illər üzrə Strateji İnkişaf Planı”nı təqdim etdi
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
SOCAR və “Qazprom”un prezidentləri qaz sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edib
-
1 gün əvvəl
“Rox Motor” avtomobil brendi artıq rəsmi olaraq Azərbaycanda!
-
1 gün əvvəl
Sahəsi 2 hektar olan qum-çınqıl yatağı cəmi 14 min manata şirkətin istifadəsinə verildi
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
"Əlavə sərmayə qoyuruq ki, Avropa ölkələrini qaz təchizatı məsələsində dəstəkləyək"