"Onlar üçün rəqəmsal kanallar üzərindən yeni xidmət modelinin yaradılmasına qərar vermişik" - BANK SƏDRİ
"Bu gün, rəqəmsal platformalar müştərilərlə təmaslar qurmaq və onlara yeni dəyərlər ötürmək üçün ideal kanal və məkandır. Düşünün, illər öncə müştəri loyallığını artırmaq üçün hədiyyə kuponları, endirim kartları, müxtəlif bonus proqramları var idi. Sonradan həyatımıza ödəniş kartları vasitəsilə keşbeklər gəldi. Müasir dünyada smartfonlar gündəlik həyatımızın tərkib hissəsidir. İnnovativ şirkətlər öz müştərilərinə rəqəmsal platformalar üzərindən data əsaslı, fərdiləşmiş loyallıq proqramları təqdim edir. Biz də ABB-də bunu etməyə çalışırıq".
Marja.az xəbər verir ki, bunu müsahibəsində "ABB" ASC-nin İdarə Heyətinin sədri Abbas İbrahimov bildirib.
Abbas İbrahimov, "Məsələn, biz gördük ki, müştərilərimiz təkcə bizim keşbekli TamKart məhsulumuzla yox, öz maaş kartları ilə də nağdsız ödənişlər edirlər. Düşündük ki, həmin müştərilərlə rəqəmsal kanalımız vasitəsilə təmas qurub, heç bir yeni fiziki kart təqdim etmədən, məhz onun seçdiyi kateqoriyalara uyğun dəyərlər ötürək" deyərək müsahibəsinə belə davam edib:
"Beləcə, hazırda bir neçə aydır müştərilər tərəfindən rəğbət görən “Faydalı keşbek” layihəmiz ortaya çıxdı. Rəqəmsal platformada, cəmi bir neçə toxunuşla ABB-nin istənilən kartını keşbek kartına çevirmək imkanı verdik. Bütün bunlar, hələ başlanğıcdır. Yaxın aylarda bu layihəmizi yeni mərhələyə daşıyacağıq. ABB-nin məhsul və xidmətlərindən daha çox istifadə edən, kartlarımızla daha çox dövriyyə edən müştərilərimizə daha böyük dəyərlər ötürəcəyik, onlara fərdiləşmiş təkliflərimiz olacaq".
Abbas İbrahimov qeyd edib ki, ABB özünü ölkənin ən böyük universal bankı kimi mövqeləndirir: "Yəni ABB bu gün bütün müştəri seqmentlərinə xidmət edir. Təhlillərimiz, bazar araşdırmalarımız onu göstərir ki, son dönəmdə ölkəmizdə bizneslərin şəffaflaşma meylləri, rəqəmsallaşma tendensiyası kiçik bizneslərin yeni ehtiyaclarını ortaya çıxarmaqdadır. Onlar üçün rəqəmsal kanallar üzərindən yeni xidmət modelinin yaradılmasına qərar vermişik".
Bankın sədri "Bu, kiçik sahibkarlara nə imkanlar yaradacaq?" sualına belə cavab verib:
" Nəzərdə tutduğumuz model sadə və göz oxşayan müştəri təcrübəsi ilə kiçik bizneslərin gündəlik bank əməliyyatlarını, əvvəldən sona rəqəmsal kreditləşmələrini, müxtəlif ödəniş alətlərini və hətta həyatlarını asanlaşdıracaq “Beyond banking” həllərini də əhatə edəcək. Getdikcə şəffaflaşan kiçik bizneslərə yeni dəyərlər yaradaraq rəqəmsal platformamıza gətirmək istəyirik. Bu yenilik ölkəmizdə sahibkarlığın inkişafına kömək göstərəcək. Kiçik bizneslər üçün maliyyə resurslarını daha əlçatan edəcək".
Həmçinin oxu
“ABB yeni strateji dövrə daxil olub” - MÜSAHİBƏMüştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 2 həftə sonra
-
5 gün sonra
Kapital bazarlarında növbəti yenilik - İlk zamanətli istiqrazlara investisiya fürsəti
-
- 1 gün sonra
- 9 d. əvvəl
- 47 d. əvvəl
-
56 d. əvvəl
"PMD Projects" şirkəti "Big5 Global 2025" sərgisində iştirak edib - FOTOLAR
-
1 saat əvvəl
Nərimanovda mənzil almaq istəyənlər üçün faizsiz kreditlə geniş seçim imkanı
-
1 saat əvvəl
Qeyri-həyat sığortası bazarı 9%-ə yaxın, həyat sığortası bazarı isə 16,5% böyüyüb
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Neft nəhənglərinin mənfəəti 14% düşüb - 26 milyard dollarlıq azalma
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Kapital bazarlarında növbəti yenilik - İlk zamanətli istiqrazlara investisiya fürsəti
PULLU adam olmaq üçün ilk addımını at
Dolların bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
8-ci “Zeekr 001”i Bəxtiyar Süleymanov qazandı
Ən çox oxunanlar
BOKT növbəti dəfə illik 18 faizlə borc alır
Neft nəhənglərinin mənfəəti 14% düşüb - 26 milyard dollarlıq azalma
"Money Shop" qanunvericiliyi pozub - Vəzifəli şəxsi cərimələnib
Taleh Kazımov Çində süni intellekt əsaslı həllərin nəzarət prosesində tətbiqini müzakirə edib
Şirkətlərin cari hesablarda pulları azalır, bankların depozitlərdən "qidalanması" məhdudlaşır
Noyabrın 29-da gözlənilən hava şəraiti
Bankların kredit portfelinin artım tempi kəskin aşağı düşüb



















.jpg)



