"Bank kartları ilə ödənişdə problem aradan qaldırılıb" - AÇIQLAMA
"Azərikard" prosessinq mərkəzinin xidmət göstərdiyi bankların ATM-lərindən, POS terminallarından və mobil tətbiqlərindən istifadə zamanı dünən axşam saatlarında müəyyən məhdudiyyətlər yaranmışdı. Texniki xidmət göstərən şirkətlə birgə şəkildə məsələ ilə bağlı tədbirlər görülmüş və problem tezliklə həll olunmuşdur.
Marja.az xəbər verir ki, "Azərikard" prosessinq mərkəzinin sistemində baş verən bütün məhdudiyyətlər aradan qaldırılıb.
"Bütün fəaliyyət tam olaraq bərpa edilib. Müvəqqəti narahatlığa görə üzr istəyir, səbrinizə görə təşəkkür edirik!", - prosessinq mərkəzi bildirib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
3 saat əvvəl
“Şəki Agro” Suvarma Sistemlərinin açılış mərasimi keçirildi – FOTOLAR + VİDEO
-
7 saat əvvəl
“Bank of Baku” ölkəmizin bankçılıq missiyasının ilk ABŞ səfərində iştirak edib
-
1 gün əvvəl
Bank Respublika ABŞ-də Azəbaycanın ilk bankçılıq missiyasında iştirak etdi
-
1 gün əvvəl
Vaşinqtonda "Rabitəbank" və “Bank of New York Mellon” arasında görüş keçirilib
- 1 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
Bakı Fond Birjası “2024-2026-cı illər üzrə Strateji İnkişaf Planı”nı təqdim etdi
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
SOCAR və “Qazprom”un prezidentləri qaz sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edib
-
2 gün əvvəl
“Rox Motor” avtomobil brendi artıq rəsmi olaraq Azərbaycanda!
-
2 gün əvvəl
Sahəsi 2 hektar olan qum-çınqıl yatağı cəmi 14 min manata şirkətin istifadəsinə verildi
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl