Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

2024-cü ildə pərakəndə satış sektoruna təsir edəcək 5 mühüm faktor

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
2024-cü ildə pərakəndə satış sektoruna təsir edəcək 5 mühüm faktor

Son 10 ildə pərakəndə satış sektoru texnoloji yeniliklər və dəyişən istehlakçı gözləntiləri hesabına əhəmiyyətli dərəcədə dəyişib. 2023-cü ilə nəzər salsaq deyə bilərik ki, pərakəndə satış sektorunun gələcəyini məhz bu il qeydə alınan tendensiyalar formalaşdıracaq.

Onlayn alış-verişlərin həcminin artması pərakəndə satış sənayesinin rəqəmsal transformasiyanı qəbul etməsinə gətirib çıxarır. 2023-cü ildə qlobal elektron ticarət dövriyyəsi təxminən 6 trilyon dolları ötüb. Bu rəqəmin növbəti bir neçə il ərzində də artacağı proqnozlaşdırılır. Proqnozlara görə, 2024-cü ildə ümumi pərakəndə satışların 21,2%-i onlayn olacaq. 

Reklam_3_11

Onlayn ticarətin 2024-cü ildə müştəri məlumatlarını toplayan, həmçinin emal edən daha qabaqcıl texnologiyalar və süni intellektlə daha da böyüyəcəyi gözlənilir.  Pərakəndə satış üzrə ekspertlər bu sektorun gələcəyini formalaşdıracaq 5 mühüm faktoru müəyyənləşdiriblər:

1. E-ticarətin yüksəlişi: Araşdırmalara görə, onlayn alış-verişi seçən istehlakçıların sayındakı önəmli artımla bərabər pərakəndə satıcılar e-ticarət platformalarına böyük həcmdə investisiya yatırırlar. Bu böyümə sayəsində onlayn satıcıların təklif etdiyi rahatlıq və çoxçeşidlilik istehlakçıların alış-veriş vərdişlərində də köklü dəyişikliklərə yol açacaq.

2. Çoxkanallı pərakəndə satış: Digər önəmli tendensiya isə çoxkanallı pərakəndə satış növü olan onlayn və ənənəvi satış formalarının inteqrasiyasıdır. “Walmart” və “Target” kimi nəhəng pərakəndə satıcılar da bu strategiyadan istifadə edərək müştərilərə mağazada, mobil tətbiqdə və  veb-saytda alış-veriş etmək imkanı yaradırlar. Bu, yalnız müştəri məmnuniyyətini artırmır, həmçinin loyallıq və xidmət keyfiyyətinin yüksək səviyyədə olmasını təmin edir.

3. Davamlılıq və ticarət dövriyyəsi: Hazırda istifadə olunan məhsulların  yenidən satışı getdikcə daha çox aktuallaşır. “ThredUP” və “The RealReal” kimi pərakəndə satış şirkətləri istehlakçılara köhnə əşyaları almaq və satmaq üçün platforma təklif edərək bu tendensiyadan yararlanırlar. 2024-cü ildə belə layihələrin satıcılara daha davamlı alış-veriş təcrübəsi qazandıracağı gözlənilir.

4. Canlı video alış-veriş: TikTok kimi platformalar video alış-verişin daha da genişlənməsinə şərait yaradır. Bununla da pərakəndə satıcılara istehlakçılarla əlaqə yaratmaq üçün innovativ yol təqdim edir. Bu interaktiv alış-veriş təcrübəsi unikal və cəlbedici satış mühiti yaradaraq istehlakçılara həm qarşılıqlı ünsiyyət qurmaq, həm də fərdi tövsiyələr almaq imkanı verir. 

5. QR kod ödənişləri: Ödənişlərdə QR kod istifadəsinin artması bu ilin önəmli tendensiyalarından biridir. Bu cür kontaktsız və asan ödəniş üsulu hazırda Asiya ölkələrində daha məşhurdur və bütün dünyada geniş yayılacağı gözlənilir. QR kod istifadəsi istehlakçılara sürətli, asan və təhlükəsiz ödəmə imkanı verir.

Pərakəndə satış sahəsindəki bu tendensiyalar biznes strukturlarından sürətli dəyişikliklərə uyğunlaşmağı və gələcək üçün strategiyalarını inkişaf etdirməyi tələb edir.

 Məqalə "Araz Supermarket" MMC-nin sosial media səhifəsində paylaşılıb. Müəllif: Murad Babayev

pərakəndə satış sektor
11.01.2024 10:28

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ