ABB demişdi, etdi
Dünən ABB özünün mobil tətbiqində Süni İntellekt xidmətini müştərilərə təqdim edib (Daha ətraflı buradan oxuya bilərsiniz).
Süni intellekt ABB mobile istifadəçilərinin Bankın xidmət və məhsulları ilə bağlı suallarına cavab verir.
Xidmət hələlik iOS sistemində aktivdir. Tədricən bütün istifadəçilər ondan faydalana biləcəklər. Hazırda təkcə Azərbaycan dilində olan ABB Süni İntellektdən tezliklə başqa dillərdə də istifadə mümkün olacaq.
Xatırladaq ki, ABB-nin İdarə Heyətinin sədri Abbas İbrahimov ötən ilin noyabrında Marja.az da yayımlanmış müsahibəsində belə bir yeniliyin anonsunu vermişdi:
“Bu günlərdə Generativ süni intellektin (Generative AI) imkanlarını tətbiq etməklə həm arxa ofis işlərində, proqramlaşdırmada məhsuldarlığı artırmaq üçün hansı işlər görə biləcəyimizi, həm də müştəri əlaqələrində, o cümlədən Məlumat Mərkəzində müştərilərlə doğma dilimizdə yazılı və səsli ünsiyyətdə bundan istifadə imkanlarını araşdırırıq”.
ABB Süni İntellekt xidmətinin istifadəyə verilməsi ABB-nin bu imkanları artıq real məhsula çevirməyə başladığını göstərir. Bu cür maraqlı məhsullar yeni müştəri təcrübəsi yaradır və sektorda inkişaf meyllərini genişləndirərək sürətləndirir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
18 saat əvvəl
Bank Respublika ABŞ-də Azəbaycanın ilk bankçılıq missiyasında iştirak etdi
-
1 gün əvvəl
Vaşinqtonda "Rabitəbank" və “Bank of New York Mellon” arasında görüş keçirilib
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Bakı Fond Birjası “2024-2026-cı illər üzrə Strateji İnkişaf Planı”nı təqdim etdi
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
SOCAR və “Qazprom”un prezidentləri qaz sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edib
-
1 gün əvvəl
“Rox Motor” avtomobil brendi artıq rəsmi olaraq Azərbaycanda!
-
1 gün əvvəl
Sahəsi 2 hektar olan qum-çınqıl yatağı cəmi 14 min manata şirkətin istifadəsinə verildi
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
"Əlavə sərmayə qoyuruq ki, Avropa ölkələrini qaz təchizatı məsələsində dəstəkləyək"