Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Bank of Baku-da İnsan Resurslarında robot – “HRobot” çalışır!

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Bank of Baku-da İnsan Resurslarında robot – “HRobot” çalışır!
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Bank of Baku inkişaf strategiyasına uyğun olaraq innovativ texnologiyaların tətbiqini məhsul və xidmət sahələri ilə yanaşı, daxili idarəetmədə də həyata keçirir.

Belə ki, bu istiqamətdə Bank of Baku tərəfindən atılan uğurlu addımlardan biri də bankın insan resurslarının idarə edilməsində “RPA-Robot”la proseslərin avtomatlaşdırılmasından istifadə olunmasıdır. Müasir insan resurslarının idarəedilməsi sisteminin bir hissəsi kimi tətbiq olunan süni intellekt dəstəkli və “HRobot” adı verilən robot vasitəsilə bank daxilində insan resurslarına dair proseslər daha çevik şəkildə icra edilir.

Qeyd edək ki, bu texnologiya insan resursları sahəsində təkcə operativlik baxımından deyil, eyni zamanda, proseslərə dair müəyyən risklərin idarə edilməsi və işçi məmnuniyyətinin artırılması baxımından da üstünlüklər vəd edir. 

“HRobot” insan resurslarında çalışan əməkdaşlar üçün vaxt qənaəti yaradır və əməkdaşları gündəlik texniki tapşırıqlardan azad edərək daha çox insan-mərkəzli fəaliyyətlərə — kommunikasiya, işçi dəstəyi, işçi təcrübəsinin yaxşılaşdırılması kimi istiqamətlərə fokuslanmağa şərait yaradır.

Məlumat üçün bildirək ki, Bank of Baku 20 filialında 1 milyondan çox həm fiziki, həm də hüquqi şəxs olan müştərilərinə müxtəlif bankçılıq xidmətləri təqdim edir. 

Bank of Baku-nun məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı məlumatla 145 Məlumat Mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq, bankın rəsmi veb səhifəsi – www.bankofbaku.com daxil olaraq tanış olmaq olar. 

İş elanları AzVak.az-da

Bank of Baku RPA robot HRobot süni intellekt proseslərin avtomatlaşdırılması insan resurslarının idarə edilməsi HR avtomatlaşdırma bank texnologiyaları innovativ həllər işçi məmnuniyyəti risklərin idarə edilməsi robotlaşdırılmış proses avtomatlaşdırılması HR texnologiyaları bank xidmətləri rəqəmsal transformasiya Bank of Baku filialları müştəri məmnuniyyəti bank məhsulları təcrübə idarəçiliyi texnoloji yeniliklər
21.11.2025 17:07

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil Xəbər Lentinin aşağısı-4_23
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2-CityNet-NyuMedia_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18