Bakıda nüfuzlu brendlərin satış-sərgi salonu açıldı - ZƏNGİNLİYİN ÖZ MEYARI VAR

İndi yüksək zövqlü insanlar fərqli ev və ofiz məkanlarının interyerlərinin planlaşdırılmasını sifariş edərkən çətinlik çəkməyəcəklər.
Dünən Bakıda, Babək prospekti 31H ünvanında yerləşən Riçh Plazada "Rich İnterior" sərgi-satış mərkəzinin təqdimatı olmuşdur.
Bu tədbirə iş adamları, memarlar və interyer dizaynerləri, habelə İtaliyadan qonaq sifətində gələn adlı-sanlı mütəxəxəssislər dəvət olunmuşdurlar. Yeni sərgi-satış mərkəzi 2 mərtəbə olmaqla, 2000 kvadrat metr sahəni əhatə edir.
Müştərilərin salonda hərəkəti üçün rahat və loqistik naviqasiya sistemi qurulmuşdur. Məqsəd hər bir alıcının onu maraqlandıran suallara kifayət qədər geniş və əhatəlibilgi almasına, tələsmədən vədoğru seçim etməsinə, habelə konsultantların yardımından məmnun qalaraq öz seçimindən əmin olmasına əməli dəstək verməkdən ibarətdir.
Burada təklif olunan çeşidli məhsullar əsasən dörd qrupa bölünmüşdür. Tələbkar alıcılara geniş seçim imkanı daxilində yüksək keyfiyyətli, müasir interyer tələblərinə tam uyğun gələn kafel, metlax, keramika, taxta və parket döşəmələr, mətbəx və hamam mebellləri, hamam aksessuarları və santexnika, divar kağızları və işıqlandırma avadanlıq və sistemləri təklif olunur.
"Rich Interior"da diqqəti çəkən zəngin interyer aksessuarlarının və avadanlıqlarının önəmli cəhətlərindən biri də ən nüfuzlu brendlərin satış-sərgi salonunda layiqincə təmsil olunmasıdır. Burada "Ladiva", "Petracers", "Casalgrande Padana", "Ypsilon", "Eurodesign", "GAİA", "Mobili Di Castello", "Scavolini", "Viega", "THG", "Nicolazzi" kimi əfsanə brendlərin özəl məhsullarını görmək xoşdur.
İndi yüksək zövqlü insanlar fərqli ev və ofiz məkanlarının interyerlərinin planlaşdırılmasını sifariş edərkən çətinlik çəkməyəcəklər. Memarlar isə geniş seçim sərbəstliyi qazanacaqlar və bu da öz növbəsində daha ciddi və cəsarətli, müasir və eksklüziv interyer dizaynları yaradıcılığında memarların təxəyyülünə yeni təkan verəcəkdir.
Beləliklə, Bakıda gözəl məkanların zəngin tərtibatı və tamamlama işləri üçün daha yüksək standartlı sərgi-satış məkanı qapılarını alıcılarının üzünə taybatay açır.
Rich İnterior-un müştəriyə verəcəyi yüksək dəyər onları istədikləri zənginlik məkanına qovuşdurmaq istəyidir. Çünki Rich İnterior müasirhəyat tərzinin mükəmməl zənginlik meyarının təbliğində önəmli rol oynadığına xüsusi əhəmiyyət verir.
Yüksək zövq nişanəsi olmaqla bərabər, ən önəmlisi, gələcəyə bağlı işıqlı həyat və iş məkanlarının yaradılması istəyinin parlaq ifadəçisidir.
Qeyd edək ki, "Rich Interior" markasının brendləşdirilməsi "Amedia" reklam agentliyinə məxsusdur.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 9 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
-
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
“PAŞA Bank” qadın liderliyini təşviq edən “Women in Formula One” tədbirinin sponsorudur
-
13 saat əvvəl
Avqustda Azərbaycandan pomidor ixracı demək olar ki, dayanıb
- 14 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
- 23 saat əvvəl
-
1 gün əvvəl
Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
-
1 gün əvvəl
"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib
-
1 gün əvvəl
Azərbaycanda məsafə əsaslı avtomobil nəqliyyatı xidməti tətbiq ediləcək
Son Xəbərlər

İqtisadi təhlükəsizliyə qarşı təxribat və xüsusilə külli miqdarda mənimsəmə əməllərində ittiham olunur

Ruanda Prezidentinin rəsmi qarşılanma mərasimi olub

Sentyabrın 21-də gözlənilən hava şəraiti

Ərdoğan və Tramp 25 sentyabrda Ağ Evdə görüşəcək

Azərbaycanda Dövlət Suverenliyi Günüdür

Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
Ən çox oxunanlar

"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib

Bakıda ödənişli hərəkət zonaları yaradılacaq

"İctimai nəqliyyat" Məqsədli Büdcə Fondu yaradılıb
