Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

"Atena", energetik içkiləri "duelə" çağırıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Atena", energetik içkiləri "duelə" çağırıb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Marja.az xəbər verir ki, artıq bir neçə gündür "Atena" brendinin Facebook və İnstagram səhifələrində paylaşılan postlar sosial şəbəkələrdə böyük müzakirəyə səbəb olub. 

 

Bu dəfə şirkət “enerjini süddən al” çağırışı və #ondansasüdiç həştəqi ilə sosial şəbəkələrdə gündəmə gəlməyi bacarıb. 

 

"Atena" brendi postun mövzusunda şəkildə göstərilən qablaşdırmanın bir təxəyyül məhsulu olduğunu yazmasına baxmayaraq, şərh yazan istifadəçilərin bəziləri bu postun yerli bazarda olan enerji içki markalarını SMM (Sosial Media Marketinq) duelinə çağırmaq məqsədi ilə paylaşıldığını düşünürlər.

 

İndi bir neçə gündür markalar həmin posta maraqlı cavablar hazırlamaqda davam edirlər. Məsələnin şərhlərdən görünən tərəfi odur ki, "Atena" bu postlara daha hazırlıqlı cavablar hazırlayır. Digər sektorların SMM nümayəndələri "Atena"nın postunu öz seqmentləri üçün istifadə etsələrdə, hələki diqqət "Atena" brendinin postları üzərindədir. Ümumiyyətlə rəqəmsal marketinqdə bu kimi addımları SMM xidmətinin yeni mərhələyə çıxması kimi də qiymətləndirmək olar.

 

Qeyd edək ki, son vaxtlar "Atena" brendinin sosial şəbəkələrdəki marketinq addımları hamı tərəfindən maraqla izlənilir. Hər bir paylaşılan postda həştəqlərdən birinin #apamark olması səhifənin Apamark Marketinq və PR şirkəti tərəfindən idarə olunmasını deməyə əsas verir.

30.10.2017 04:56

Müştərilərin xəbərləri

Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana səhifədə 3-cü reklam-2_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10