Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

"Atena", energetik içkiləri "duelə" çağırıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Atena", energetik içkiləri "duelə" çağırıb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Marja.az xəbər verir ki, artıq bir neçə gündür "Atena" brendinin Facebook və İnstagram səhifələrində paylaşılan postlar sosial şəbəkələrdə böyük müzakirəyə səbəb olub. 

 

Reklam_3_11

Bu dəfə şirkət “enerjini süddən al” çağırışı və #ondansasüdiç həştəqi ilə sosial şəbəkələrdə gündəmə gəlməyi bacarıb. 

 

"Atena" brendi postun mövzusunda şəkildə göstərilən qablaşdırmanın bir təxəyyül məhsulu olduğunu yazmasına baxmayaraq, şərh yazan istifadəçilərin bəziləri bu postun yerli bazarda olan enerji içki markalarını SMM (Sosial Media Marketinq) duelinə çağırmaq məqsədi ilə paylaşıldığını düşünürlər.

 

İndi bir neçə gündür markalar həmin posta maraqlı cavablar hazırlamaqda davam edirlər. Məsələnin şərhlərdən görünən tərəfi odur ki, "Atena" bu postlara daha hazırlıqlı cavablar hazırlayır. Digər sektorların SMM nümayəndələri "Atena"nın postunu öz seqmentləri üçün istifadə etsələrdə, hələki diqqət "Atena" brendinin postları üzərindədir. Ümumiyyətlə rəqəmsal marketinqdə bu kimi addımları SMM xidmətinin yeni mərhələyə çıxması kimi də qiymətləndirmək olar.

 

Qeyd edək ki, son vaxtlar "Atena" brendinin sosial şəbəkələrdəki marketinq addımları hamı tərəfindən maraqla izlənilir. Hər bir paylaşılan postda həştəqlərdən birinin #apamark olması səhifənin Apamark Marketinq və PR şirkəti tərəfindən idarə olunmasını deməyə əsas verir.

30.10.2017 04:56

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ