Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

AccessBank kampaniyalarını maraqlı formada təqdim etdi

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
AccessBank kampaniyalarını maraqlı formada təqdim etdi
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Son zamanlar sosial şəbəkələrdə ən çox müzakirə olunan mövzulardan biri #ProblemDeyil heşteqidir. Bu mövzuda radiolarda da maraqlı çarxlar səslənirdi.

 

Reklam_3_11

Qısa müddət ərzində populyarlaşan səhifədəki paylaşımları biz də maraqla izləyirdik. Onu demək olar ki, paylaşımlar insanları pozitivliyə kökləyir, onlara stimul verir, hətta mümkünsüzün mümkün olmasına həsr olunmuşdu. Səhifənin keçirdiyi müsabiqədə iştirak edən yüzlərlə istifadəçi #ProblemDeyil heşteqindən istifadə edərək maraqlı və olduqca pozitiv statuslar paylaşdı.

 

Bizim kimi, sosial şəbəkə istifadəçiləri bu ideyanın kimə məxsus olmasını səbrsizliklə gözləyirdilər. Bu gün isə məlum oldu ki, ideya AccessBank-a məxsusdur. Belə ki, bank keçirdiyi yaz kampaniyalarında məhz bu konsepsiyadan istifadə edəcək.

 

Hesab edirik ki, kampaniyaların bu cür kreativ və maraqlı formatda auditoriyaya çatdırılması daha effektiv yanaşmadır. Çünki "problem deyil" hər kəsin dilində olan və pozitiv düşünməyə səbəb olan ifadədir. Beləliklə, bank bu kommunikasiya üsulu ilə öz müştərilərinin arzularının reallaşmasına sərfəli kampaniyalarla və maraqlı təkliflərlə dəstək verməyə hazırdır.

05.03.2018 10:19

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ